Terug

Opzeg contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

B. V.

Naar: Luminus

20/12/2024

Beste , Het contract dat Luminus dit jaar met ons werd afgesloten op 24 februari en geldig blijft voor 1 jaar met een vast tarief , wordt door een ander contract « confort » vervangen. Blijkbaar wordt het contract « confort Shine «  niet meer aangeboden. Wel betalen we weldra 21,13 eurocent per kWatt voor het dag tarief en 17,3 eurocent per kWatt voor het nachttarief. Bij het huidige contract is dit 15,3 eurocent per kWatt voor dag-en nachttarief. Is deze manier van werken wel wettelijk of is dit een achterpoort in onze wetgeving? Wachtend op een gunstig antwoord, dank ik U bij voorbaat. Hoogachtend: Bart Vandezande

Berichten (1)

Luminus

Naar: B. V.

20/12/2024

Beste, Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug. Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Luminus Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: Friday, 20 December 2024 11:30 Aan: Priority priority@luminus.be Onderwerp: Opzeg contract ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Bemiddeling door Testaankoop 22 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform