DIGI 320019730
Geachte meneer, mevrouw,
Wij versturen een antwoord op Klachtnummer 12139555 van mevrouw An Van Britsom:
Geachte mevrouw Britsom,
Hartelijk dank voor uw bericht en het aankaarten van uw probleem.
U geeft aan niet tevreden te zijn met de factuur, omdat u de diensten van DIGI nooit hebt gebruikt. Uw aanvraag is succesvol geregistreerd en zal zo spoedig mogelijk door de juiste afdeling worden beoordeeld. Aangezien we onlangs zijn gestart met de facturatie voor onze klanten, ervaren we momenteel een hoger aantal verzoeken. Wij verzoeken u dan ook om nog even geduld te hebben. Zodra wij meer duidelijkheid hebben over uw aanvraag, houden wij u uiteraard direct op de hoogte.
Wij kunnen bevestigen dat uw contract inderdaad op 7 januari is geannuleerd. Echter, de simkaarten worden pas op de laatste dag van de maand inactief (in uw geval: 31 januari). Dit verklaart waarom uw simkaart nog actief was en zichtbaar bleef in MyDigi. U heeft geen nieuw contract of andere overeenkomst ontvangen; u had één contract en dit werd geannuleerd.
Bij DIGI is het inderdaad zo dat voor Mobiele Telefonie de facturatie begint op de besteldatum plus één dag. Dit staat bij 6.2 in onze Algemene Voorwaarden, die u via deze link kunt raadplegen: s:www.digi-belgium.be/nl/algemene-voorwaarden
Referentie: @@REF_ID@71dd6e885d903db0f5@REF_ID@@
Met vriendelijke groet,
Sokayna
Fiber questions?
Explore our FAQ
DIGI Belgium
T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles