Terug

Opzeg contract na prijsverhoging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: Verisure

27/02/2023

Mijn contract werd ondertussen reeds geldig opogezegd sinds begin januari hoewel ik hier in den beginne problemen mee ondervond.Enkele dagen geleden onving ik (per mail) toch nog een factuur voor de voorbije maand.Ik heb Verisure reeds in januari en na het akkoord tot opzegging (na telefonisch gesprek met een surpervisor) nogmaals bericht gestuurd dat ik mij niet akkoord verklaar met een opzegperiode van 2 maanden daar het gaat om een prijsverhoging.Men doet nooit de moeite om hierop te antwoorden.Na geruime tijd van stilte nu toch plotseling een factuur ontvangen voor NIET geleverde diensten. Alle apparatuur van Verisure werd reeds begin januari gedemonteerd en we hebben reeds van eind januari een eigen aangekocht alarmsysteem.Ook hiervan heb reeds eerder melding gemaakt.

Berichten (1)

Verisure

Naar: R. M.

27/02/2023

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandele plus rapidement possible.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenantl'App Verisure ouconsultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform