Terug

Opzeg abonnement testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Testaankoop

23/07/2019

Beste,Ik heb zonet (op 23/07/2019) mijn abonnement van Testaankoop telefonisch opgezegd.Ik wou zeker zijn dat elke afhaling van mijn rekening stopgezet werd en dat er dus GEEN VERDERE AFNAME VAN MIJN REKENING GEBEURT OP 01/08/2019.De persoon aan de telefoon zei me dat er op 01/08 nog WEL een afname zal gebeuren en dat er in augustus GEEN MAGAZINE is maar dat ik wel nog over de andere diensten kan beschikken.IK VERKIES OM PER 31/07 MIJN ABONNEMENT BIJ TESTAANKOOP STOP TE ZETTEN EN OOK NIET MEER VAN DE ANDERE DIENSTEN GEBRUIK TE MAKEN.Ik zette deze week zonder enige vorm van weerstand mijn abonnement bij KNACK (met 3 maandelijkse betaling) stop en daar werd mij gegarandeerd dat er geen volgende afname op onze rekening meer volgt.Mijn doel was tijdelijk mijn abonnement bij Testaankoop te stoppen en eventueel opnieuw te starten in de toekomst, maar dit zal wel van uw reactie afhangen.Ik begrijp totaal niet dat testaankoop als CONSUMENTENVERENIGING voor zichzelf niet dezelfde regels toepast als voor de andere bedrijven.Ik reken erop dat er dus GEEN AFNAME meer gebeurt van mijn rekening op 01/08.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. G.

01/08/2019

Beste mevrouw Geerts, Uw aanvraag tot stopzetting dateert inderdaad van 23 juli 2019 waardoor uw abonnement effectief beeindigd zal worden op 1 september 2019.Dit komt omdat wij een opzegtermijn hanteren van 15 werkdagen voor het einde van de maand.Uiteraard kan u nog volop genieten van onze diensten tot en met 31 augustus 2019.Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Dienst Abonnementen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform