Terug

opzeg abonnement lukt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: De Morgen

15/10/2024

Na herhaaldelijke pogingen via de telefonische klantendienst slagen ze er bij De Morgen niet in om ons abonnement op te zeggen. We hebben zeer duidelijk gemaakt dat we wensen op te zeggen, maar krijgen nog steeds facturen en aanmaningen. Enkele maanden geleden werd zelfs incassobureau Intrum ingeschakeld, die ons dossier zonder gevolg hebben geklasseerd, aangezien we netjes tijdens onze abonnementsperiode betaald hebben. Laat deze saga stoppen aub. mvg.

Bemiddeling door Testaankoop 30 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform