Terug

Opzeg abonnement bij overlijden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Proximus

12/06/2019

Mijn schoonvader is onlangs overleden. Ik heb via mail zijn abonnement voor zijn vaste telefoonlijn willen opzeggen.Antwoordmail van Proximus : GeachteEen opzeg kan helaas niet per email gebeuren. Om een opzeg te doen gaat u moeten langsgaan bij een proximus verdeler of een webformulier invullen op de website www.proximus.be/opzeggen.Bij de beide opzegmethodes voegt u ook best een kopie van de overlijdingsakte er bij. Ik dank u voor het vertrouwen. Het webformulier is zo opgevat dat de overledene zelf zijn abonnement moet opzeggen.Er moet verplicht een email-adres worden opgegeven. Mijn schoonvader heeft geen internet, enkel een vaste telefoonlijn.Er is geen mogelijkheid om een document (overlijdensacte) mee door te sturen.Opzeggen via het webformulier lukt dus niet.De telecomoperator laat mij dus niet toe om dit electronisch af te handelen, dus maar een verplaatsing naar een proximus verdeler ?

Berichten (2)

Proximus

Naar: L. V.

14/06/2019

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Proximus

14/06/2019

Bedankt voor uw telefonisch antwoord.Om alle misverstanden te vermijden bevestig ik hierbij de essentie van uw antwoord : Het was niet nodig mij door te sturen naar een webformulier of een proximus verdeler. Mijn aangifte via mail is geregistreerd en zal behandeld worden. U zal mijn opmerkingen over het webformulier doorsturen naar de bevoegde diensten en die zullen er misschien iets aan aanpassen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform