Terug

Opvraging schijf geleend bedrag niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Argenta Bank

18/10/2024

12 oct aanvraag ingediend voor uitbetaling schijf van hypotheeklening ( faktuur bijgevoegd,dit is toevallig een bedrag gelijk aan één een week eerder opgevraagd = correct) . Op 15 oct nog geen reactie gekregen : verdacht ? Op 16 én 17 oct Argenta Contactcnter telefonisch gecontacteerd : mijn aanvraag was geweigerd wegens aanvraag als ' dubbel' beschouwd volgens Argenta-robot, ik krijg geen feedback hierover ! Ik moest opnieuw aanvraag indienen : ging direct behandeld worden en men zou betreffend bedrag ' direct ' naar mijn rekening overschrijven : nu 18 october : nog steeds niets ontvangen ! (rekening moet 23 oct betaald zijn !). dit is onacceptabel !

Berichten (1)

R. S.

Naar: Argenta Bank

23/10/2024

Had ik niet zelf een derde keer gebeld, dan was het gewoon niet opgelost ! Gelukkig kreeg ik die derde keer op 18 oct wél iemand aan de lijn die er werk heeft van gemaakt om dit opgelost te krijgen , een pluim voor die persoon ! ( en een dikke min voor de andere 2 !)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform