Beste,ondanks de evidente gevolgen van de corona dreiging en het te voorspellen annuleren van de cruise naar de Baltische staten en Scandinavie vanuit MSC bleef u bij het standpunt dat het saldo betreffende deze cruise moest betaald worden omdat niet betaling als annulatie (met alle kosten vandien) zou worden aangezien.Ik heb op 27/03/2020 hierover met u nog getelefoneerd.Ik heb op 30 maart nogmaals telefonisch contact gehad met uw diensten om dit in vraag te stellen en geargumenteerd dat volgens Leen Desmedt (ECC) men niet verplicht is om het hele bedrag van de reis te betalen om aanspraak te kunnen maken op een voucher. Toch bleef u op 30 maart bij uw standpunt dat het saldo betaald moest worden (zoniet annulatie van mijn kant). Ik ga dus tot betaling over.Op 31 maart krijg ik in de voormiddag (nog geen 24 u later) een telefoontje met de boodschap dat de cruise geannuleerd is.Ik krijg nu een voucher voor het bedrag van de cruise die één jaar geldig is zonder garantie dat dezelfde cruise voor dezelfde prijs aangeboden wordt. Met andere woorden wordt nu mijn € 8500 door Thema Travel gegijzeld tegen mijn zin.Waar ik vooral aanstoot aan neem is de onverzettelijkheid waarmee de betalingsvoorwaarden doorgedrukt zijn terwijl alle signalen (sluiten van grenzen, annuleren van cruises door alle maatschappijen, blijf in uw kot boodschap) zeer duidelijk waren dat ook deze cruise op 13 mei niet zou doorgaan.