Terug

Opsturen benodigde papieren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Sungetivity Belgium

09/08/2023

Beste, dankzij testaankoop (zie mijn vorige klacht) zijn mijn zonnepanelen en thuisbatterij geplaatst op 30 mei en gekeurd op 9 juni (waarvoor dank). Probleem opgelost: niet dus. Ik ben nu al 2 maanden aan het wachten op de papieren die Sungevity mij moet opsturen zodat ik mij in orde kan maken met Fluvius en mede mijn subsidies aanvragen. Fluvius heb ik verwittigd wat aan de hand is want dit moet normaal binnen een maand na keuring gemeld worden op straffe van boete (ondertussen trek ik nog altijd geen geld terug van stroom die op het net wordt teruggezet). Voor de subsidies begint de tijd te dringen want dit moet binnen de 3 maanden na keuring gebeuren. Willen jullie dus nog eens Sungevity contacteren en vragen hoe het staat met die papieren (opsturen via mail zal ook wel mogen zeker).Sungevity heb ik 1 keer aan de lijn gehad zonder resultaat, op mijn mails komen gewoon standaard antwoorden.Mvg. Lamberigts Jean


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform