Terug

opstarten installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: IZEN - Energy

30/12/2023

Ik bestelde zonnepanelen via aannemer Ecohuis. Ecohuis liet de panelen leggen door IZEN in oktober 2023. Fluvius plaatste de defintieve meter op 3 november 2023, na uiteraard de keuring door BTV op 31 oktober 2023, volledig zoals gepland. Ik wacht dus al van 3 november 2023 op het opstarten van de installatie van de omvormer en de panelen door IZEN en hun extra keuring. Bij Ecohuis werd bijkomend aangedrongen om dit voor 31/12/2023 te realiseren. Noch via IZEN, noch via Ecohuis een afspraak kunnen vastleggen, niettegenstaande alle facturen al volledig zijn betaald, wat een vereiste is bij Ecohuis.

Berichten (2)

IZEN - Energy

Naar: P. D.

18/01/2024

Beste,Dag Testaankoop medewerker,IZEN werkt al geruime tijd samen met bouwpartner Ecohuis.De projectleider van Ecohuis geeft de planning door wanneer IZEN een zonnepanelen installatie mag komen plaatsen.Afhankelijk van de situatie zit de plaatsing van de elektrische huishoudelijke installatie bij Ecohuis of de klant, nooit bij IZEN.De voorbereiding van het AC gedeelte van de zonnepanelen installatie wordt ook door Ecohuis of de klant uitgevoerd op basis van onze voorafgaandelijke input.In deze situatie heeft men IZEN te snel ingepland (lees de huishoudelijke elektrische installatie was nog niet gefinaliseerd) waardoor wij de zonnepanelen installatie niet in 1 keer konden afwerken/ de opstart simuleren en de keuringsaanvraag uitvoeren bij een erkend onafhankelijk controle organisme. Ook wij werken graag first time right!In overleg met Ecohuis en de eindklant staat de afwerking ingepland vrijdag 26/01/2024, de keuring volgt nadien.Hopende U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Deze info wordt U toegestuurd zonder enige nadelige erkentenis.Bij verdere vragen of opmerkingen kan U steeds bij ons terecht.U maakt ook ons antwoord openbaar?Alvast bedankt!Zonnige groeten,Filip Van EchelpoelOperations Manager HEIZEN energy systemsHoeksken 56, 2275 LilleT +32 14 55 83 19www.izen.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke en persoonlijke informatie bevatten. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is niet toegelaten. Als u niet de beoogde ontvanger bent, meldt u dit onmiddellijk en verwijdert u deze e-mail. Openbaar maken, vermenigvuldigen, verspreiden en/of verstrekken van de in de e-mail ontvangen informatie is verboden en kan onwettig zijn.

P. D.

Naar: IZEN - Energy

18/01/2024

Ik heb vanmorgen opnieuw contact genomen met IZEN en de afspraak is nu idd. vastgelegd op 26/1/2024. De projectleider van Ecohuis heeft IZEN blijkbaar te vroeg ingepland en zoals ik uit het gesprek met IZEN heb begrepen had Ecohuis de communicatie tussen mij als eindklant en IZEN moeten verzorgen, wat door Ecohuis nooit is gebeurd, ondanks meerdere mondelinge contacten en mails (reminders) met/aan Ecohuis.Ik wens IZEN nu specifiek te bedanken voor de vriendelijke hulp vanmorgen om de afspraak asap in te plannen, waar Ecohuis dit had moeten verzorgen, want zij zijn de klant van Ecohuis. Mijn excuses aan IZEN.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform