Terug

Opstart contract na verhuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Engie

20/11/2023

Beste,Op 26/10 zijn wij verhuisd naar onze nieuwe woning.Op 27/10 heb ik Engie gecontacteerd met de vraag ons energiecontract op de oude woning stop te zetten en over te dragen naar de nieuwe woning. 2 dagen na mijn contact heb ik een slotfactuur ontvangen voor onze vorige woning. Ondertussen zijn we 20/11 en heb ik nog steeds geen energiecontract voor de nieuwe woning gekregen.Daar wij gebruik maken van een 'dynamic' contract dient dit intern opgestart te worden en kunnen wij als klant zelf niets ondernemen had ik via de betreffende persoon van de helpdesk vernomen.Na meermaals contact via de helpdesk (telefonisch en via chat) is de enige informatie die men mij geeft dat mijn aanvraag geregistreerd is en de betrokken afdeling er mee aan de slag gaat. Laatste keer had een collega van de helpdesk via de chat zelfs gevraagd hen niet meer te contacteren en dat iedere contactname er voor zal zorgen dat mijn dossier vertraging zal oplopen (weinig klantvriendelijk ?!). Van deze communicatie zijn ook foto's genomen.Opdat we momenteel geen energiecontract hebben is het niet mogelijk om via Fluvius de P1 poort van onze digitale meter te openen waardoor bijgevolg onze thuisbatterij en laadpaal niet werken, maar hier hadden de mensen van de helpdesk van Engie geen oren naar en was de boodschap om maar geduld te hebben.Ik had reeds via de website van Engie een klacht ingediend maar ook hier na 1 week geen feedback ontvangen.Graag asap correcte communicatie en opstart van ons contract.

Berichten (1)

Engie

Naar: C. M.

20/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 20 novembre 2023 12:20À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Opstart contract na verhuis - (CPTBE01921023-35)Klacht - Opstart contract na verhuis - (CPTBE01921023-35) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform