Klacht
A. C.
Naar: SipWell
- Adreswijziging werd niet correct aangepast waardoor leveringen op het verkeerde adres gebeurden- leveringen zijn onregelmatig- onderhoud werd aangerekend maar niet uitgevoerd, ondertussen kregen we een creditnota, maar nog geen nieuwe datum voor een onderhoud. Ondertussen loopt het onderhoudscontract gewoon door.-geen reactie op meerdere klachtenDomiciliëring loopt door ondanks niet correcte naleving van het contract door SipwellMeermaals telefonisch contact, meerdere mails en ook een aangetekende zending
Berichten (3)
SipWell
Naar: A. C.
P.6ced736b-b52d-4049-a481-ca4a942bcda6 MARGIN: 0cm 0cm 0ptLI.6ced736b-b52d-4049-a481-ca4a942bcda6 MARGIN: 0cm 0cm 0ptDIV.6ced736b-b52d-4049-a481-ca4a942bcda6 MARGIN: 0cm 0cm 0ptTABLE.6ced736b-b52d-4049-a481-ca4a942bcda6Table MARGIN: 0cm 0cm 0ptDIV.Section1 page: Section1Beste, Ik heb u mail goed ontvangen . Wij hebben op 5/01/2016 een aangetekend schrijven ontvangen van de klant die vervolgens op 07/01/2016 is opgebeld geweest en waarbij er ook een boodschap is nagelaten op gsm nummer 04/74.51.08.56 met de vraag ons opnieuw te willen contacteren aangaande het schrijven. Wat de leveringen betreft heb ik gezien dat wij ons verschillende malen hebben aangeboden waarbij de klant niet thuis was of op vakantie was. Wat de onderhouden betreft hiervoor is de nodige creditnota aangevraagd. De klant heeft een contract bij ons getekend op 05/01/2015 voor een looptijd van 3 jaar, daar wij zijn schrijven volgens onze voorwaarden hebben ontvangen verloopt het contract op 05/01/2017. Wat het onderhoud betreft heb ik deze vraag doorgegeven aan onze dienst distributie die hiervoor het nodige zal doen. Met vriendelijke groeten, Goossens Digna Vriendelijke groetenCordialementKind Regards, Yves Schoenmakers32 (0)52 890 857 Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy! Vriendelijke groetenCordialementKind Regards,Digna GoossensCustomer Service AdvisorTel.: 32 (0)52 890 890 Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy!
SipWell
Naar: A. C.
BesteUw mail is nogmaals een bevestiging van de problemen die wij met jullie ondervinden.- Op 7/01/2015 miste ik een telefoontje van een onbekend nummer. Een voicemailbericht werd niet nagelaten waardoor ik ook niet teruggebeld heb.- U schrijft dat ons contact getekend werd op 5/01/2015. Dit klopt niet, wij ondertekenden het contract op 5/12/2014.- De creditnota kregen wij inderdaad, zoals ik zelf al meldde. Die factuur had immers niet mogen bestaan. Jullie beweerde een onderhoud uitgevoerd te hebben op een toestel dat zich bevond in de Pijnegemstraat 30 in Liedekerke terwijl wij het toestel toen al verplaatst hadden en het nieuwe adres aan jullie bezorgden. Jullie maakten dus een dubbele fout jullie rekenden een onderhoud aan dat niet plaatsvond en jullie deden dat dan ook nog eens op een foutief adres. Deze fout hebben jullie rechtgezet d.m.v. een creditnota. Onmiddellijk vroeg ik een datum om wel een onderhoud uit te voeren, ditmaal op het juiste adres, het adres waar het toestel immers staat. Ik meldde jullie dit deze zomer al meermaals, maar wacht nog steeds op een datum. Onderaan de mail noteert u dat u dit zal doorgeven aan de dienst distributie. Jammer genoeg kreeg ik dit antwoord al meermaals zonder gevolg uiteraard. Jullie contract spreekt duidelijk van een tweejaarlijks onderhoud. Wij hebben het toestel al iets langer dan een jaar en er werd nog geen enkel onderhoud uitgevoerd. Hiermee verbreken jullie dus al het contract dat jullie zelf opstelden.- U heeft heeft het ook over leveringen toen wij niet thuis of op verlof waren. Onze laatste vakantie ligt immers al 3 jaar achter ons dus ik weet niet vanwaar u met deze uitleg komt. Als jullie je verschillende keren aangeboden hebben, moet dat klaarblijkelijk wel op het foutieve adres geweest zijn. Elke keer dat wij een sms kregen, stonden onze lege flessen immers buiten. Deze lege flessen werden tot 3 maal toe niet vervangen. Het laatste bericht dat ik van jullie chauffeur kreeg dateert van 27 oktober 2015. Jullie hadden een levering gepland, maar wij ontvingen nooit iets. Nadien ontvingen wij niets meer, geen sms en geen levering. Hiermee verbreken jullie weer de afspraken die wij met jullie maakten. Wij ondertekenden een contract waarbij jullie maandelijkse leveringen beloven. Wij ontvingen jullie laatste levering op 9 september 2015.- Ten slotte wil ik het ook nog even hebben over de ongevraagde levering die wij kregen deze kerstvakantie. Wij lieten jullie al veel vroeger weten dat wij ons contract willen stopzeggen, maar negeerden deze mail. Jullie verplichtten mijn stukadoor een leveringsbon te handtekenen van 7 flessen water. Jullie vertelden hem dat jullie met Robby een afspraak gemaakt hadden, dit klopt helemaal niet. Met behulp van een leugen hebben jullie dus een handtekening bemachtigd van iemand die bij ons thuis aan het werk was! WIJ hebben een contract met jullie, niet onze werkmensen. Ik mailde jullie in verband met dit voorval, maar ook hierop kwam er geen reactie.Ik denk dat het wel duidelijk is dat jullie je niet aan de contractvoorwaarden houden. Wij willen niet langer klant bij jullie blijven. Het vertrouwen is ver zoek en we zijn het beu elke maand alles te moeten controleren en meermaals contact met jullie op te nemen om toch maar een iet of wat correcte dienstverlening te krijgen en zelfs dan lukt het jullie niet correct te leveren en te factureren. Jullie vinden het maar vanzelfsprekend dat wij als klant de rekening op tijd betalen, maar dat houdt wel in dat jullie ook jullie afspraken nakomen. Jammer genoeg doen jullie dit niet. Wij zijn ervan overtuigd dat er meer dan genoeg redenen zijn om ons contract kostenloos te beëindigen en de waarborg van het toestel en de flessen terug te krijgen.Met vriendelijke groetenFemke BoschmansVan: Digna Goossens Digna.Goossens@sipwell.comVerzonden: maandag 18 januari 2016 9:35:42Aan: '' distributionCC: 'diedrik@me.com' 'rvs@hotmail.be'Onderwerp: RE: Klacht: Opstapeling van problemen (CPTBE00030601-46)197803000 Beste, Ik heb u mail goed ontvangen . Wij hebben op 5/01/2016 een aangetekend schrijven ontvangen van de klant die vervolgens op 07/01/2016 is opgebeld geweest en waarbij er ook een boodschap is nagelaten op gsm nummer 04/74.51.08.56 met de vraag ons opnieuw te willen contacteren aangaande het schrijven. Wat de leveringen betreft heb ik gezien dat wij ons verschillende malen hebben aangeboden waarbij de klant niet thuis was of op vakantie was. Wat de onderhouden betreft hiervoor is de nodige creditnota aangevraagd. De klant heeft een contract bij ons getekend op 05/01/2015 voor een looptijd van 3 jaar, daar wij zijn schrijven volgens onze voorwaarden hebben ontvangen verloopt het contract op 05/01/2017. Wat het onderhoud betreft heb ik deze vraag doorgegeven aan onze dienst distributie die hiervoor het nodige zal doen. Met vriendelijke groeten, Goossens Digna Vriendelijke groetenCordialementKind Regards, Yves Schoenmakers32 (0)52 890 857 Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy! Vriendelijke groetenCordialementKind Regards,Digna GoossensCustomer Service AdvisorTel.: 32 (0)52 890 890 Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy!
SipWell
Naar: A. C.
Gelieve jullie adressen te controleren Ik vermoed dat ik dit niet moet krijgen. GroetenDiedrik Op 21 jan. 2016 om 14:16 heeft Femke Boschmans femke.boschmans@hotmail.com het volgende geschreven: Beste Uw mail is nogmaals een bevestiging van de problemen die wij met jullie ondervinden. - Op 7/01/2015 miste ik een telefoontje van een onbekend nummer. Een voicemailbericht werd niet nagelaten waardoor ik ook niet teruggebeld heb. - U schrijft dat ons contact getekend werd op 5/01/2015. Dit klopt niet, wij ondertekenden het contract op 5/12/2014. - De creditnota kregen wij inderdaad, zoals ik zelf al meldde. Die factuur had immers niet mogen bestaan. Jullie beweerde een onderhoud uitgevoerd te hebben op een toestel dat zich bevond in de Pijnegemstraat 30 in Liedekerke terwijl wij het toestel toen al verplaatst hadden en het nieuwe adres aan jullie bezorgden. Jullie maakten dus een dubbele fout jullie rekenden een onderhoud aan dat niet plaatsvond en jullie deden dat dan ook nog eens op een foutief adres. Deze fout hebben jullie rechtgezet d.m.v. een creditnota. Onmiddellijk vroeg ik een datum om wel een onderhoud uit te voeren, ditmaal op het juiste adres, het adres waar het toestel immers staat. Ik meldde jullie dit deze zomer al meermaals, maar wacht nog steeds op een datum. Onderaan de mail noteert u dat u dit zal doorgeven aan de dienst distributie. Jammer genoeg kreeg ik dit antwoord al meermaals zonder gevolg uiteraard. Jullie contract spreekt duidelijk van een tweejaarlijks onderhoud. Wij hebben het toestel al iets langer dan een jaar en er werd nog geen enkel onderhoud uitgevoerd. Hiermee verbreken jullie dus al het contract dat jullie zelf opstelden. - U heeft heeft het ook over leveringen toen wij niet thuis of op verlof waren. Onze laatste vakantie ligt immers al 3 jaar achter ons dus ik weet niet vanwaar u met deze uitleg komt. Als jullie je verschillende keren aangeboden hebben, moet dat klaarblijkelijk wel op het foutieve adres geweest zijn. Elke keer dat wij een sms kregen, stonden onze lege flessen immers buiten. Deze lege flessen werden tot 3 maal toe niet vervangen. Het laatste bericht dat ik van jullie chauffeur kreeg dateert van 27 oktober 2015. Jullie hadden een levering gepland, maar wij ontvingen nooit iets. Nadien ontvingen wij niets meer, geen sms en geen levering. Hiermee verbreken jullie weer de afspraken die wij met jullie maakten. Wij ondertekenden een contract waarbij jullie maandelijkse leveringen beloven. Wij ontvingen jullie laatste levering op 9 september 2015. - Ten slotte wil ik het ook nog even hebben over de ongevraagde levering die wij kregen deze kerstvakantie. Wij lieten jullie al veel vroeger weten dat wij ons contract willen stopzeggen, maar negeerden deze mail. Jullie verplichtten mijn stukadoor een leveringsbon te handtekenen van 7 flessen water. Jullie vertelden hem dat jullie met Robby een afspraak gemaakt hadden, dit klopt helemaal niet. Met behulp van een leugen hebben jullie dus een handtekening bemachtigd van iemand die bij ons thuis aan het werk was! WIJ hebben een contract met jullie, niet onze werkmensen. Ik mailde jullie in verband met dit voorval, maar ook hierop kwam er geen reactie. Ik denk dat het wel duidelijk is dat jullie je niet aan de contractvoorwaarden houden. Wij willen niet langer klant bij jullie blijven. Het vertrouwen is ver zoek en we zijn het beu elke maand alles te moeten controleren en meermaals contact met jullie op te nemen om toch maar een iet of wat correcte dienstverlening te krijgen en zelfs dan lukt het jullie niet correct te leveren en te factureren. Jullie vinden het maar vanzelfsprekend dat wij als klant de rekening op tijd betalen, maar dat houdt wel in dat jullie ook jullie afspraken nakomen. Jammer genoeg doen jullie dit niet. Wij zijn ervan overtuigd dat er meer dan genoeg redenen zijn om ons contract kostenloos te beeindigen en de waarborg van het toestel en de flessen terug te krijgen. Met vriendelijke groeten Femke Boschmans Van: Digna Goossens Digna.Goossens@sipwell.com Verzonden: maandag 18 januari 2016 9:35:42 Aan: '' distribution CC: 'diedrik@me.com' 'rvs@hotmail.be' Onderwerp: RE: Klacht: Opstapeling van problemen (CPTBE00030601-46)197803000 Beste, Ik heb u mail goed ontvangen . Wij hebben op 5/01/2016 een aangetekend schrijven ontvangen van de klant die vervolgens op 07/01/2016 is opgebeld geweest en waarbij er ook een boodschap is nagelaten op gsm nummer 04/74.51.08.56 met de vraag ons opnieuw te willen contacteren aangaande het schrijven. Wat de leveringen betreft heb ik gezien dat wij ons verschillende malen hebben aangeboden waarbij de klant niet thuis was of op vakantie was. Wat de onderhouden betreft hiervoor is de nodige creditnota aangevraagd. De klant heeft een contract bij ons getekend op 05/01/2015 voor een looptijd van 3 jaar, daar wij zijn schrijven volgens onze voorwaarden hebben ontvangen verloopt het contract op 05/01/2017. Wat het onderhoud betreft heb ik deze vraag doorgegeven aan onze dienst distributie die hiervoor het nodige zal doen. Met vriendelijke groeten, Goossens Digna Vriendelijke groetenCordialementKind Regards, Yves Schoenmakers +32 (0)52 890 857 Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy! Vriendelijke groetenCordialementKind Regards, Digna Goossens Customer Service Advisor Tel.: +32 (0)52 890 890 image4f10b1.JPG Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten