Terug

Oprit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. O.

Naar: Proximus

09/06/2021

Beste,Proximus heeft mijn oprit opengelegd op 11/5/2021, verschillende stenen beschadigd en het ging 10 dagen duren voor mijn oprit terug dicht zou zijn. We zijn nu bijna een maand verder en alles ligt nog steeds open. We krijgen moeilijk iemand aan de lijn en ik kan niet mailen omdat ik geen My proximus heb. Waarom ik niet kan inloggen, daar krijg ik ook geen antwoord op.

Berichten (1)

Proximus

Naar: T. O.

09/06/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192977667017]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform