Terug

oprit niet in oorspronkelijke staat hersteld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. B.

Naar: FLUVIUS

11/10/2021

Beste, ik heb bijna een jaar geleden een klacht ingediend bij Fluvius. Hierop kreeg ik een brief met de melding dat ze de zaak gingen bekijk, tot op vandaag is er nog steeds niets gebeurd.Situatie is dat ze bij het plaatsen van de nieuwe gasmeter een stuk van de oprit hebben moeten openbreken. Ik was daar niet blij mee want oprit werd nog maar 2 jaar geleden aangelegd. Ik had er geen vertrouwen in dat ze dit in oorspronkelijke toestand zouden kunnen herstellen en zo bleek achteraf ook. Na enkele weken was er al een verzakking en nu komen de klinkers volledig los te zitten.Ik eis dat hier snel een oplossing komt!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform