Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

13/12/2023

Beste, ik bestelde een vliegtuigreis naar Boedapest vertrek 18/8 en terug op 28/8 om 14h00? Ik kreeg een bericht van annulatie van de terugvlucht, waarbij werd vermeld dat de terugvlucht om 6h00 (SN2830)zou doorgaan.Ik wou echter niet 's morgend, maar 's avonds om 18h00 (SN2826terug keren. Na verschillende pogingen op hun website heeft er een medewerken een extra vlucht geboekt om 18h00 en deze dan ook alszijnde nieuw aangerekend. Het was me niet steeds duidelijk op de ontvangen info of de nieuw vlucht wel degelijk was geboekt. Bij het vertrek op 18/8 heb ik, aan de ontvangstbalie, nagekeken in hoeverre mijn terugvlucht van 18h00 in orde was en heb dan ook de andere terugvlucht geannuleerd. Na mijn thuiskomst heb ik verschillende pogingen gedaan om één van beide terugvluchten te laten terugbetalen, doch zonder succes. Op 9 november heb ik daarop dan eindelijk respons op gekregen, doch zij zijn niet bereid één van de tickets terug te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform