Terug

Opodo vlucht geannuleerd door hun terugbetaling geweigerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: OPODO

19/11/2021

In augustus hebben we een retour vlucht geboekt DUS - PRN en terug. We hebben een mail van annulatie ontvangen en ook verschillende mails van de vluchtmaatschappij Malta medair. Zij zeggen dat er nooit sprake geweest is van deze vlucht.Nu staat de vlucht nog altijd confirmed terwijl ik meerdere schriftelijke bevestigingen heb dat deze niet doorgaat. Opodo weigert ons terug te betalen.Meermaals telefonisch contact geprobeerd, maar daar kunnen ze me niet helpen. Dan aantal mails verstuurd naar het mailadres dat ik via hun customer service heb gekregen, maar totaal geen reactie.Onze vluchten zijn ondanks hun eigen annulatie + bevestiging dat de vluchten niet doorgaan door Malta MedAir nog altijd confirmed door Opodo. Ze blijven beweren dat de vlucht gewoon doorgaat gelijk gepland.PS: dit is al de 2de annulatie, want een week na de eerste kregen we dat het om een IT probleem ging en daardoor verkeerd geannuleerd is.Helaas hebben we nu al een nieuwe vlucht geboekt via opodo, waar we al heel veel spijt van hebben


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform