Terug

Opnieuw niet geslaagde levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Colis Privé

20/10/2023

Geachte,Jullie distributienetwerk : het afleveren van pakketen laat zich de wensen over tot over de klant , noch blijven jullie erin geslaagd om opnieuw een pakket niet te kunnen afleveren tot over de klant(tot mij ). 1ste poging niet gelukt op het woonadres : 2de poging op een afhaalpunt niet gelukt....hoe slagen jullie erin? Deze keer een pakket uit china : met spijt is deze in jullie handen terecht gekomen mij pakket en opnieuw kunnen jullie dit weer eens niet correct afleveren....graag hier een duidelijk en eerlijk antwoord hierover.

Berichten (2)

Colis Privé

Naar: J. H.

25/10/2023

Geachte heer/mevrouw,Allereerst wil ik u bedanken voor het contact opnemen met Colis Prive.Uit onze administratie zie ik terug dat het pakket op 23/10/2023 is afgeleverd bij het afhaalpunt. Indien u het pakket niet in ontvangst heeft genomen, wil ik u vriendelijk verzoeken om een claim te openen via onze website. Dit kunt u gemakkelijk doen met uw pakketnummer en uw postcode. Zodra een claim geopend is, wordt er een onderzoek gestart en ontvangt u uiterlijk met 3 werkdagen een terugkoppeling met het resultaat van het onderzoek.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Colis Prive Klantenservice

J. H.

Naar: Colis Privé

26/10/2023

Geachte ,Gisteren heb ik mijn pakket in ontvangst genomen op het afhaalpunt , wel 10km verder van mijn deur...Jilko te Meldert slechte ervaringen mee , moet hierbij wel toevoegen dat ik recent op die locatie geweest ben om een pakket af te halen van een andere courrierdienst ( dpd) hierbij op gemerkt dat jullie vervoerders deze locatie gemarkeerd hebben winkel niet open....de locatie heeft een oude fietswinkelzaak als je daar toekomt , maar de winkel Jilko zit opzij in hetzelfde gebouw met een spandoek/reclamedoek met alle courierdiensten...niet echt duidelijk met een pijl te volgen. Mijn vraag nu is : moet ik telkens als jullie mijn pakjes behandelen een locatie in een straal van 10km nemen? of kan ik Jilko nog eens proberen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform