Terug

Opnieuw (derde keer) geen communicatie over vervangen producten Collect & Go Lede

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. V.

Naar: Colruyt

09/11/2024

Beste, Tot mijn grote ongenoegen ben ik voor de derde keer in korte tijd genoodzaakt mij tot jullie richten met een klacht over de vervangingen bij Collect & Go Lede. Dit betreft ordernummer 34301845. De eerste keer werden de vervangingen onvolledig medegedeeld, de tweede keer onduidelijk, maar ditmaal werd er gewoon niets medegedeeld over de twee vervangen producten. ‘BONI SNOEPTOMAATJES 500g’, die wij vooral aankopen om tussendoor te benutten, werd vervangen door 'EVERYDAY cocktail tomaten 500g', die wij minder lekker vinden en enkel aankopen om in bereide gerechten te verwerken. ‘BONI aardappelkroketten 1kg’ werd vervangen door ‘BONI aardappelkroketten met boter 1kg’, tweemaal zo duur voor weinig smaakverschil. Dit zijn opnieuw vervangingen waar wij zelfs de kans niet voor hebben gekregen om ze goed te keuren, wat we dan ook nooit gedaan zouden hebben. Nochtans werd het afwezige product (EVERYDAY batterijen) wel aan ons medegedeeld. Dit kan gewoon niet meer. Vanwege de hoge frequentie aan problemen rond communicatie over onze vervangingen bij Collect & Go Lede, het omslachtige en langdurige afhandelen van deze klachten dat naar goede ervaring bestaat uit Randy (ik ken de naam ondertussen al goed) die ons eerst meermaals zonder succes telefonisch probeert te contacteren ondanks dat wij al herhaaldelijk gezegd hebben dat wij per mail wensen gecontacteerd te worden, Randy die dan eerst onrechtstreeks beweert dat wij liegen en dat deze vervangingen wel werden medegedeeld, om dan uiteindelijk toch de terugbetaling uit te voeren zonder ons op de hoogte te brengen, doen wij zelfs de moeite niet meer om jullie eerst rechtstreeks te contacteren via jullie klantendienst. Ik formuleer vanaf nu mijn klacht steeds onmiddellijk en publiekelijk via Test-Aankoop, ook al gaat het hier maar over enkele luttele euro’s. Ik heb jullie al voldoende duidelijk gemaakt dat dit voor ons vooral een principiële kwestie is. Graag hadden wij dan ook opnieuw de terugbetalingen van onze niet-bestelde en niet-goedgekeurde producten, namelijk de ‘BONI aardappelkroketten met boter 1kg’ en de ‘EVERYDAY cocktail tomaten 500g’ gezien. Wij hopen de volgende keer meer succes te hebben met Colruyt Aalst in plaats van Colruyt Lede.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform