Terug

Opname niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: Napoleon Games

05/09/2025

Hallo, op 23/08/25 om 9u55 deed ik een opname van 150 euro en deze heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Een paar minuten later deed ik een opname van 20 euro en die heb ik wel ontvangen net zoals alle andere opnames die ik daarna deed. ik heb rek uittreksels als bewijs doorgestuurd en zij hebben mij een bewijs van betaling doorgestuurd en voor hen is alles afgehandeld zeiden ze. Waar is de 150 euro dan?

Berichten (1)

Napoleon Games

Naar: S. V.

13/10/2025

Napoleon support Brian (Napoleon ) 13 okt 2025 09:19 CEST Beste, Onze klantendienst bedankt u voor uw contactopname. Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en willen u informeren dat deze inmiddels is doorgegeven aan het betreffende departement. U zult via een aparte e-mail zo snel mogelijk verder geïnformeerd worden. Ons team wenst u een aangename dag verder en staat uiteraard tot uw beschikking mocht u nog verdere vragen hebben. Met vriendelijke groet, Bonjour, Notre service client vous remercie de nous avoir contactés. Nous avons bien reçu votre demande et souhaitons vous informer qu’elle a été transmise au département concerné. Vous serez tenu informé dans les plus brefs délais via un e-mail séparé. Notre équipe vous souhaite une agréable journée et reste bien entendu à votre disposition pour toute question supplémentaire. Cordialement, Dear, Thank you for contacting our customer service. We have received your request and would like to inform you that it has been forwarded to the relevant department. You will be updated as soon as possible. Our team wishes you a pleasant day and remains at your disposal should you have any further questions. Best regards, Napoleon Customer Service team Napoleon cares about its customers. If you are seeking information to help you manage your gambling better, set limits restricting your deposits, or closing your account, you can do so via our Responsible Gaming portal. Klachten 5 sep 2025 21:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform