Geachte mevrouw/heer,
Op [DATUM] kocht ik een [NAAM/TYPE/MERK VAN HET PRODUCT] in uw online winkel en betaalde ik [€] plus [€] verzendkosten.
Beste
Beste
Bij de bevestiging van de bestelling met ordernr 32000526614 Keter Artisan 97 grijs/ zwarte fietsenberging werd mij meegedeeld dat de levering tegen 23/9 zou plaatsvinden. Dan zou het 30/9 geleverd worden vlgs mail. De goederen werden echter pas geleverd op 2/9 totaal onverwacht en onaangekondigd, een volle 9 dagen later dan overeengekomen. Ik voorzag op de 2 geplande data vrienden en mijn broer en vader om te komen helpen om het tuinhuis in mekaar te zetten daar ik een alleenstaande mama ben van 4 eigen kinderen en 3 pleegbabytjes.
Deze vertraging heeft mij als ernstige schade opgeleverd: dat mijn broer 2x een dag verlof opnam voor niets, dat het tuinhuis hier nu ligt en ik niemand meer vind om het in mekaar te zetten wat DRINGEND NOODZAKELIJK IS OWV VOCHTPROBLEEM IN DE KELDER WAARDOOR DE BABYSPULLEN DIE DAAR STAAN BESCHIMMELEN, , zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Ik eis dat Gammaservice dit tuinhuis GRATIS in mekaar komt zetten en dat ik 25% krijg op de aankoopprijs om de mensen die maar liefst 2x naar hier kwamen en zelfs verlof opnamen iets te kunnen betalen voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs