Terug

Oplossing voor 2x te late levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. V.

Naar: GAMMA (Webshop)

14/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] kocht ik een [NAAM/TYPE/MERK VAN HET PRODUCT] in uw online winkel en betaalde ik [€] plus [€] verzendkosten. Beste Beste Bij de bevestiging van de bestelling met ordernr 32000526614 Keter Artisan 97 grijs/ zwarte fietsenberging werd mij meegedeeld dat de levering tegen 23/9 zou plaatsvinden. Dan zou het 30/9 geleverd worden vlgs mail. De goederen werden echter pas geleverd op 2/9 totaal onverwacht en onaangekondigd, een volle 9 dagen later dan overeengekomen. Ik voorzag op de 2 geplande data vrienden en mijn broer en vader om te komen helpen om het tuinhuis in mekaar te zetten daar ik een alleenstaande mama ben van 4 eigen kinderen en 3 pleegbabytjes. Deze vertraging heeft mij als ernstige schade opgeleverd: dat mijn broer 2x een dag verlof opnam voor niets, dat het tuinhuis hier nu ligt en ik niemand meer vind om het in mekaar te zetten wat DRINGEND NOODZAKELIJK IS OWV VOCHTPROBLEEM IN DE KELDER WAARDOOR DE BABYSPULLEN DIE DAAR STAAN BESCHIMMELEN, , zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Ik eis dat Gammaservice dit tuinhuis GRATIS in mekaar komt zetten en dat ik 25% krijg op de aankoopprijs om de mensen die maar liefst 2x naar hier kwamen en zelfs verlof opnamen iets te kunnen betalen voor de moeite. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (3)

GAMMA (Webshop)

Naar: E. V.

14/09/2024

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais.Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :2801194.Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle.Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse.Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits?N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider.Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avecles heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire.Cordialement,Votre équipe GAMMACe message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.

E. V.

Naar: GAMMA (Webshop)

15/09/2024

Ik wil ten eerste geantwoord worden in het Nederlands en door een manager de oplossing aangeboden krijgen die ik gevraagd heb op al heel veel manieren: telefonisch met Gamma klantendienst/ meermaals via mail met Gamma klantendienst en nu via testaankoop!!

GAMMA (Webshop)

Naar: E. V.

15/09/2024

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais.Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :2801638.Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle.Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse.Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits?N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider.Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avecles heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire.Cordialement,Votre équipe GAMMACe message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform