Beste,Op 27 Sep 2023 hebben wij verschillende onderdelen (volgens offerte) besteld bij Van Marcke te Hasselt. Deze zouden geplaatst worden door MP Construct. Door de verkoopdienst (Hasselt) werd het order geplaatst in oktober met de vermelding dat de werken begin Januari 2024 zouden beginnen.Op 26 Januari werd de badkamer uitgebroken en normaal gezien zou het gros van de te plaatsen toestellen op maandag 29 januari geleverd worden. Dit is niet gebeurd.Na enkele contactnames met de dienst leveringen bleek dar er serieuze problemen waren met deze order (0200784683), dubbele bestellingen, geen bestellingen, etc. De hoofdoorzaak zou een verandering van programma zijn waardoor eigenlijk niets besteld werd. Tot woensdag 21 Feb kregen wij telkens, bij meerdere contactnames, te horen dat er problemen zijn met het dossier, maar werd nooit een oplossing gecommuniceerd. Op 14 Feb hebben wij een gesprek gehad met Benjamin die bepaalde oplossingen voorstelde, en werd ook uitgelegd dat er nog steeds (na bijna een maand) op bepaalde vlakken nog geen actie ondernomen was, bijvoorbeeld: onze douchewand werd niet langer geproduceerd, en tot dan toe werd dit niet gecommuniceerd, noch actie ondernomen. Op 21 Feb werd nogmaals een meeting belegd met Benjamin ditmaal met als hoofddoel een nieuwe douchewand te bestellen (wat dan ook gedaan werd). Er werd ook de status van het dossier besproken. In het kort lijkt het mij dat bepaalde diensten (sales, finance and delivery) zouden moeten samenwerken, maar dat dit toch een beetje misloopt. Als voorbeeld: op 22 Feb zou er een gratis (voorlopige) douchewand moeten geleverd worden, maar dit werd niet geleverd omdat het voorschot niet betaald is (??).Wij kunnen op dit moment de badkamer niet gebruiken en zijn dus al 4 weken aangewezen op alternatieve hulpmiddelen. Monique heeft een chronische ziekte waardoor zij minder mobiel is, hierdoor is het zich wassen in een alternatieve badkamer niet zo eenvoudig. Daar het meubel reeds aanwezig is ( sinds 05 Feb) en de douchewand (tijdelijke) ook, vraag ik u de mogelijkheid te willen onderzoeken om dit ASAP te willen leveren, of ons uit te leggen welke acties moeten ondernomen worden om de levering zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren. Mag ik u ook vragen om ons mee te delen wat de status is van de items die nog moeten geleverd worden. Deze items zijn: 1 lavabokraan, regendouche (hoofddouche) handsproeier, verwarmingselement (chauffage). Ik wil benadrukken dat Benjamin ons gooed geholpen heeft. Ik begrijp dat er in het begin problemen ontstaan wijn door een verandering in de software en ik ken de gevolgen hiervan. Ik begrijp echter niet dat na het vaststellen van de problemen en mankementen men na 4 weken nog steeds geen oplossing noch antwoord heeft. Ik weet dat wettelijk alles via de installateur moet verlopen maar hier ligt de fout niet bij de installateur en uiteindelijk ben ik de eindklant.Hopend op een positief antwoord en resultaat,Met vriendelijke groet,Jan