Terug

Oplochting Bose

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: BOSE

29/11/2025

Enkele jaren geleden kochten we het multiroom systeem (SoundTouch) van Bose aan. In ons geval kochten we 4 verschillende producten. Het werd aangeprezen, omdat je tegelijk hetzelfde kon afspelen op de verschillende producten. Daarnaast werd het ook aangeprezen omdat het geïntegreerde TuneIn en Spotify heeft. Er zijn meerdere merken die dit hebben, maar wij kozen specifiek voor Bose, omdat deze preset knoppen heeft. Na slechts een goede 5 jaar van deze producten te kunnen genieten, krijg ik van een vriend de info doorgestuurd dat Bose heel dit systeem reduceerd tot slechts simpele Bluetooth boxen. Heel het multiroom gegeven en de functies van de preset knoppen verdwijnen volledig en dit al in februari 2026. Het systeem is niet meer het systeem waarom wij dit aankochten en dit voelt en is 100% oplichting. We worden gedwongen om nieuwe toestellen aan te schaffen als we opdezelfde manier een systeem wil hebben. Dit kan simpelweg niet. Je koopt toch ook geen auto en dat ze later de wielen er af komen halen? En dan aangeven “je kan nog altijd gezellig in de auto gaan zitten” maar heel de functie van de auto is verdwenen. Het kan niet anders dan dat er actie tegen ondernomen moet worden, omdat er wereldwijd zeer veel gedupeerde zullen zijn. Graag krijg ik uitleg hoe ik hier ook een bijdrage in kan leveren. Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform