Beste, ik bestelde internet van edpnet een aantal weken geleden voor mijn verhuis. Hier heb ik gekozen voor een gratis easy free installatie. En gratis aansluitingskosten van 102,85 euro. De router zou 109 euro kosten (die ik meteen heb betaald) Tog als eerste factuur krijg ik nog eens 150 euro in mijn mailbox. 50 euro voor de easy installatie waar ze 1 kabel hebben aangesloten en de router nog niet eens wilden ophangen. En 50 euro activatiekost. Ik heb de klantendienst hiervoor gecontacteerd meermaals maar schuivde het probleem altijd van zich af. Toen ik probeerde om mijn herroepingsrecht in te roepen zeiden ze dat dit te laat was want dit is enkel volgens hun wanneer je de dienst besteld en niet ontvangt. Nogtans hadden ze via telefonisch contact gezfegd dat dit wel ging. Als ik nu wil stoppen moet ik een opzeg vergoeding van 6 maanden betalenNa 4 keer meer dan 1u aan de telefoon te wachten voor ik iemand kon spreken en echt geholpen werd. Klantenservice ondermaats! Ik voel me opgelicht en zit ook nog met een router die maar half werkt waar ook een ticket voor aangemaakt is maar het lijkt ook niet dat ze iets willen doen hieraan. Ik heb geen probleem met de mails hieromtrent publiek te maken. (Edpnet zal hier niet goed uitkomen). Ze kunnen geen commerciële toegeving doen en de goodwill van edpnet is duidelijk. Geef ons geld en we willen er zo weinig mogelijk voor doen.Ook het facturatie systeem lijkt nog in de jaren 1900 te zitten. Geen mogelijkheid om via domiciliëring te betalen en heel onoverzichtelijke factuur.Had ik dit allemaal geweten had ik nooit naar edpnet overgestapt. Ik snap niet dat ze zo een goede reviews van hun klantenservice krijgen. Bij Telenet en orange nooit problemen gehad. Maar proximus en edpnet zijn een probleem put.Hierbij reken ik mijn tijd dke ik edpnet zal aanrekenen zitten we op min een halve dag. Daarom verwacht ik een vergoeding van 250 euro. Als ITer is dit nog een goedkope aanrekening.Ik voel me opgelicht. Graag hulp!Met vriendelijke groet,