Terug

Oplichting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. L.

Naar: Rentalcars

08/07/2024

Korte beschrijving van uw probleem Auto gehuurd bij Firefly via Rentalcars.com . Huurperiode + verzekering betaald, Bij aankomst zonder mijn goedkeuring een dure verzekering aangerekend dat de “borg” zou zijn bleek dus een extra verzekering van 320 euro. Andere recensies gelezen blijkt dat dit zo goed als altijd gebeurd. Hoe kan dit nu blijven gebeuren en hoe kan het dat deze bedrijven niet worden aangepakt en ze de mensen kunnen blijven oplichten?

Berichten (1)

Rentalcars

Naar: A. L.

08/07/2024

Beste, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Mijn naam is Bart en ik help u graag verder. Deze klacht is al uitgebreid behandeld en besproken met de klant. We hebben verder geen nieuwe informatie dan als is uitgestuurt. Meer informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen en onze openingstijden vind je op onze contactpagina: s:www.rentalcars.com/contact Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen een en ander te verduidelijken. Binnenkort ontvangt u nog een e-mail met een aantal vragen over mijn dienstverlening en de door mij verstrekte informatie. Als u even de tijd heeft om ze te beantwoorden, zou ik uw feedback zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groet, BartReservations DepartmentThe World's Number 1 Online Car Rental Services:www.rentalcars.com/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform