Terug

Oplichting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. J.

Naar: AIRBNB Belgium

22/07/2023

Beste, wij boekten via airbnb een woning in Zweden. 1500€ voor 9 dagen. Een dag voor we toekomen stuurt de host een bericht dat er nog een andere verhuurder is op het terrein (nergens vermeld). Als we toekomen was het huis smerig, stonn naar kattenpis, schimmel in huis, overal tape geplakt van zaken die je niet mocht gebruiken (waaronder microgolfoven), katten IN het bed, vieze gebruikte vuilzakken... ranzig. Verlichting overal stuk. Eerst contact genomen met host, maar die kon pas 2 dagen later iets doen. Airbnb laat mensen lekker in de kou staan dus zelf oplossing mogen zoeken, nog eens 850€ voor ranzig hotel, apart van onze kinderen 13 en 14). Airbnb ging het onderzoeken (hadden foto s meegestuurd) om dan te zeggen dat ze hebben bemiddeld maar de host geen toegevingen wil doen! Dit zijn gangsterpraktijken en zelfs al zie ik geen euro terug, airbnb en moet hier echt op aangepakt worden. Mensen sparen hier een jaar voor om dan zo in de kou gezet te worden. Bemiddelen is dat er een tussenoplossing wordt gezocht. Dit is pure diefstal.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform