Terug

Oplichting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Hello Fresh

20/06/2023

Beste, mijn minderjarige dochter, Nina Van Den Bossche, werd opgelicht door een aggressieve straatverkoper van Hello Fresh. Ze werd haar gegevens ontfutseld onder het mom van een gratis testmaaltijd. Even later ontvingen wij plots een betalende box. (we hebben reeds een hello fresh abonnement nota bene). Deze werd dus niet aanvaard maar toch werd ze hier voor gefactureerd. Daaropvolgend heb ik telefonisch een klacht ingediend. Men ging de leveringen stopzetten en het geld terugstorten. De week erop kregen we niettemin weer een box aangeboden, die werd dus uiteraard weer geweigerd en ik heb nog eens teruggebeld. Daaropvolgend kregen we weer een factuur aangeboden voor die tweede box, die we uiteraard niet betaald hebben. Nu, enkele maanden later krijgen we een brief van hello fresh met de dreiging om de factuur door te zenden naar hun juridische dienst als we die niet onmiddelijk betalen. De referentie die we doorkregen is MR0280818607385103738.Hello Fresh is buiten telefonisch (waar dus niets mee gebeurt) niet te contacteren. Vandaar dus dit bericht om dit soort wanpraktijken aan te klagen.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: P. V.

20/06/2023

Beste,Wat ontzettend vervelend om te horen dat dit zo is gegaan. Ik kijk graagmet je mee, hiervoor heb ik wel meerdere gegevens van je nodig. Ik raad jehiervoor aan om contact op te nemen telefonisch via 038 085 062 of viahellofresh.be/contact-us. Dan kan ik je daar verder helpen!Groetjes,Amber van HelloFreshOn Tue, Jun 20, 2023 at 9:49'¯AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform