Terug

Oplichting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: VINTED

10/06/2022

Beste, ik kocht een handtas aan van Ralph Lauren zonder beschadigingen wat werd bevestigd door de verkoper. Bij aankomst bleek de handtas diepe groeven te hebben in het leder, was de sleutelhanger met logo niet aanwezig alsook de schouderband om te dragen. Ik kon geen label vinden in de handtas van authenticiteit. Ik gaf bij Vinted aan een probleem te hebben. Ik kreeg een bericht van Vinted dat ze naar een bewijs gevraagd hebben van echtheid. Verkoper kan dit niet geven. Nu moet ik op eigen kosten de handtas terug sturen. Pure oplichtingspraktijken. Namaak artikelen, dienen te worden vernietigd. Echt schandalig dat oplichters hier kunnen blijven verkopen!

Berichten (10)

VINTED

Naar: A. V.

10/06/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. V.

10/06/2022

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet.Helmi ll Team Vinted

A. V.

Naar: VINTED

11/06/2022

In plaats van alleen robots te laten antwoorden, stel ik voor dat dit eens ernstig bekeken wordt. Jullie geven oplichters altijd de kans van hun rommel af te raken via verkoop, door foto's en uitleg te laten plaatsen die niet overeen komen met het artikel dat ze verkopen, geven jullie hen de kans de mensen op te lichten. Retourneren moet op hun kosten in plaats van op de koper, dit is de omgedraaide wereld. Namaak artikelen zouden niet eens terug gestuurd moeten worden, maar ook hier beslissen jullie dat ik als koper kosten moet maken om de handtas terug te sturen. Een handtas waar niet eens een label in zit, beschadigd is en waar delen aan ontbreken. Jullie geven haar 24 uur om een authenciteitsbewijs voor te leggen, wat ze niet kan en beslissen alsnog dat ik dit moet terug sturen op eigen kosten! Echt schandalig!

VINTED

Naar: A. V.

11/06/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. V.

11/06/2022

Dear,We confirm that we have received your inquiry.We will respond to your inquiry following the timeframe required by the law.Kind regards,Dovydas Team Vinted

VINTED

Naar: A. V.

17/06/2022

Geachte lezer,Om te voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) nr. 2016/679 (General Data Protection Regulation '˜GDPR') Artikel 6(1)(c) en Artikel 6(1)(e), vragen wij u de paragraaf en de sectie van een nationale of EU-wet te specificeren, op grond waarvan wij verplicht zijn u de specifieke gegevens te verstrekken. Graag ontvangen wij een officieel ondertekend document met een passende rechtsgrond. Met vriendelijke groet,Med Ali Team Vinted

A. V.

Naar: VINTED

04/07/2022

Nog maar eens het bewijs dat jullie niets doen! Pruts platform is het.

VINTED

Naar: A. V.

04/07/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. V.

08/07/2022

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: A. V.

09/07/2022

Hi there, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Med Ali Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform