Gisteren (08.09.2021) zocht ik een loodgieter op internet en kwam op loodgieterij Desmet uit (site intss offline). Ik bel het nummer 03 808 70 81, de lijn was slecht en ik werd gecontacteerd via bericht 0499 92 32 00. Ik vraag kostprijs: 60 verplaatsing en uurloon afhankelijk materiaal en tijd.Vandaag komt een persoon langs van sani secours. Hij werkt welgeteld 3 minuten: een pomp, geen ander materiaal. Hij wil me aanrekenen 120 verplaatsing en 2 x 250 'forfait diagnostic et réparation' (want heeft de pomp op 2 afvoeren gezet 30 sec, de volgende 2 min water erdoor en gevraagd of ik wou komen kijken). Ik wil iemand bellen, hij vermindert de 'bon de contrôle à signaler par le client' naar 60 + 250 = 310 * 6%: 328,60 Ik heb onder dwang betaald en een krabbel gezet op het document aangezien ik alleen thuis was met een baby.Ik wens een grote terugbetaling, aangezien dit echt onverdedigbaar is. Ik heb geen factuur.