Terug

oplichting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Dyson

21/01/2021

Beste, op 17 december'20 bestelden wij een stofzuiger V11 bij Myelectra. Wij hebben nooit geen stofzuiger ontvangen. Aangifte gedaan, maar niemand kon er iets aan doen. Op 4 januari gaan we naar media markt om een steelstofzuiger V8 animal te kopen in de solden €288 maar die was al na het eerste uur uitverkocht. Dan maar de absolute gekocht voor 399. Nu geeft Dyson zelf reclame voor de animal voor €299 midden in de solden. Waarschijnlijk omdat alle winkel uitgeput zijn en de vraag zo groot bleef. Dus als ik de rekening maak ben ik voor €299,95 opgelicht + nog eens €100. Kan dit dat oplichters zomaar iets kunnen posten in naam van Dyson en nog enige tijd onopgemerkt hun slag kunnen blijven slaan op het net. Winkels met een zeer beperkte voorraad bedienen en dan 2 weken later zelf reclame beginnen maken. Toch teleurgesteld. mvg

Berichten (3)

Dyson

Naar: C. T.

21/01/2021

Beste klant,Bedankt voor je e-mail, we pakken je vraag zo spoedig mogelijk op.Momenteel zijn er zowel via de email en telefoon extra veel vragen over onze producten. We doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas antwoorden we dus niet zo snel als je normaal van ons mag verwachten en kan de reactietijd oplopen tot een week.Als jou aanvraag dringend is, zijn er een aantal alternatieve opties die je kunt gebruiken. Je kan op de website onder ondersteuning en problemen oplossen kijken wat je zelf kan doen om je probleem te verhelpen. Veel problemen zijn via deze weg eenvoudig op te lossen. Ook kun je contact opnemen via onze online chat.Als je op zoek bent naar gebruikershandleidingen, informatie en antwoorden op veel gestelde vragen over je product, probeer dan onze hulpsectie hier.Nogmaals bedankt voor je email en we doen ons best alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.Excuses voor het ongemak.Onze Dyson Klantenservice is beschikbaar op de volgende dagen en tijden:Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

C. T.

Naar: Dyson

07/02/2021

Er was beloofd om binnen de 6 dagen antwoord te krijgen, maar hebben nog steeds niets gehoord. ???Mvg

Dyson

Naar: C. T.

18/02/2021

Beste mevrouw Thysebaert,Bedankt voor het delen van uw klacht op het platform test aankoop. In uw klacht geeft u aan dat u op 4 januari de Dyson V8 Abolute heeft aangeschaft ter waarde van 399 euro. In de eerste instantie had u uw zinnen gezet op de Dyson V8 Animal ter warde van 288 euro, helaas was deze destijds uitverkocht. Ik wil u graag uitleggen dat er een verschil zit in de Dyson V8 Animal en Dyson V8 Absolute, bij deze uitvoeringen worden verschillende accessoires geleverd waardoor de prijs ook verschillend is. Daarnaast wil ik graag mededelen dat retailer in staat zijn hun eigen prijzen aan te houden en daarbij hun eigen voorraden te beheren. Dit staat dus volledig los van Dyson zelf. Wij vinden het spijtig dat u dit zo heeft ervaren maar kunnen om deze reden dan ook niet ingaan op uw schadevergoeding.Met vriendelijke groet,ShannenMet ons praten is eenvoudigAls u vragen heeft over dit item, staat een Dyson-expert voor u klaar.E-mailhelp@dyson.nlLive chattenop Dyson.nlTelefoon0800 0206 203beleid Bereik ons viaIndien u vragen heeft dan kunt u ons contacteren via de links onderaan deze e-mail.Dyson BV, Fred. Roeskestraat 109, 1076EE Amsterdam-------------------- ref:_00D1tp6uk._5003W7gnZg:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform