Beste mevrouw Thysebaert,Bedankt voor het delen van uw klacht op het platform test aankoop. In uw klacht geeft u aan dat u op 4 januari de Dyson V8 Abolute heeft aangeschaft ter waarde van 399 euro. In de eerste instantie had u uw zinnen gezet op de Dyson V8 Animal ter warde van 288 euro, helaas was deze destijds uitverkocht. Ik wil u graag uitleggen dat er een verschil zit in de Dyson V8 Animal en Dyson V8 Absolute, bij deze uitvoeringen worden verschillende accessoires geleverd waardoor de prijs ook verschillend is. Daarnaast wil ik graag mededelen dat retailer in staat zijn hun eigen prijzen aan te houden en daarbij hun eigen voorraden te beheren. Dit staat dus volledig los van Dyson zelf. Wij vinden het spijtig dat u dit zo heeft ervaren maar kunnen om deze reden dan ook niet ingaan op uw schadevergoeding.Met vriendelijke groet,ShannenMet ons praten is eenvoudigAls u vragen heeft over dit item, staat een Dyson-expert voor u klaar.E-mailhelp@dyson.nlLive chattenop Dyson.nlTelefoon0800 0206 203beleid Bereik ons viaIndien u vragen heeft dan kunt u ons contacteren via de links onderaan deze e-mail.Dyson BV, Fred. Roeskestraat 109, 1076EE Amsterdam-------------------- ref:_00D1tp6uk._5003W7gnZg:ref