Terug

oplichting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VINTED

30/09/2020

Beste, ik verkocht een bril voor € 165 aan een Spaanse koper. Ik kreeg bericht dat de bril niet goed was en teruggestuurd werd. Nu moest ik zogezegd binnen de 48h reageren, wat ik niet heb gedaan omdat ik maar een maal per week mijn Vinted app open doe. Nu beweren ze dat het pakket leeg is toegekomen en dat ze (Vinted) niets kunnen doen. Ze hebben het geld teruggegeven aan de koper en ik ben mijn bril kwijt. Ik heb Mondial Relay (de transport) gecontacteerd, en zij zeggen dat het pakje correct is aangekomen. Als ik vinted contacteer zeggen ze dat ze niets kunnen doen en nu sluiten ze mijn vraag af zonder er nog op te antwoorden. Ik ben opgelicht door de koper en door vinted. Wat kan ik hieraan doen?? gr, Marie

Berichten (1)

VINTED

Naar: M. V.

14/10/2020

Dear Marie, Thank you for contacting us.The sale was cancelled because you did not cooperate in resolving issue that occurred at the time of delivery.21 days ago we informed you to provide a return address to your buyer. Since this was not done in time, we could not help you further and were obliged to refund your buyer.If you want compensation, I strongly advise you to file a claim to Mondial Relay directly. For more information, please click the link here: s:www.mondialrelay.be/nl-bero-vastingen/vragen-en-diensten/anbod-start/klantenopvolg- en-klantenrelaties/ .Kind regards,Vilius


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform