Beste elektronica gebruiker met een dringend probleem die twijfelt om bij Quicksolutions te gaan,
Het standaardantwoord van Quicksolutions bij slechte reviews: “niemand verplicht je om van onze diensten gebruik te maken.”
Waarom je beter niet binnenstapt bij Quicksolutions:
Professioneel ogend gebouw, supervriendelijke ontvangst en aanvaardbare standaardprijzen.
Op het moment dat je echter de “costumer agreement” ondertekent hang je.
Je toestel verdwijnt naar het atelier en 15 minuten later word je privé uitgenodigd voor de resultaten van de “diagnose”. Er is veel meer aan de hand dan je dacht. Maar gelukkig is er Quicksolutions!
De reparatiekostprijs blijkt door de nieuwe mankementen een veelvoud te zijn van de standaardprijs. (Voor de reparatieprijs kan ik een nieuw toestel aankopen.)
En dan sta je met je rug tegen de muur: het bedrag van van de “costumer agreement” ben je kwijt.
Met een aan intimidatie grenzende overredingskracht wordt de belachelijke meerkost toegelicht. Een hoop professionele bullshit. Je moet zelfs je best doen om te zeggen dat je je toestel terug wil.
Ik heb vandaag bij Quicksolutions alvast de duurste spa bruis van mijn leven gedronken: 129 euro. Maar voor die prijs heb ik wel inzicht gekregen in hun maffia-verdienmodel.
Achteraf blij dat ik buiten gestapt ben zonder reparatie.
Maar niemand verplicht je om niet van hun diensten gebruik te maken natuurlijk.
Succes!