Beste,Helaas hebben wij niet de optie om rechtstreeks te reageren via de knop “reply/beantwoorden”vandaar deze mail.De klant heeft een prijsopgave ontvangen voor de herstelling van beide steps. Bij 1 step is er waterschade vastgesteld, ende klantheeft bij allebei de steps zelf aanpassingen uitgevoerd (printplaat vervangen), wat er automatisch voor zorgt dat de fabrieksgarantie vervalt. Dit staat ook vermeld bijde garantievoorwaarden van Xiaomi: s:www.mi.com/global/support/warranty/be/Tenzij anders vastgelegd door Xiaomi, is deze beperkte garantie uitsluitend van toepassing op het door of voor Xiaomi geproduceerde Product dat kan worden geïdentificeerd door het daarop aangebrachte handelsmerk, de handelsnaam of het logo ('Xiaomi' of 'Mi').De beperkte garantie is niet van toepassing op: a) schade als gevolg van natuurrampen, zoals blikseminslagen, tornado's, overstromingen, brand, aardbevingen of andere externe oorzaken; b) nalatigheid; c) commercieel gebruik;d) wijzigingen of aanpassingen in enig deel van het Product; e) schade als gevolg van gebruik met niet-Xiaomi-producten; f) schade als gevolg van ongelukken, misbruik of verkeerd gebruik; g) schade als gevolg van het gebruik van het Product buiten het toegestane of beoogde gebruik zoals beschreven door Xiaomi of met een niet-geschikt voltage of elektrische voeding;h) schade als gevolg van servicewerkzaamheden (waaronder upgrades en uitbreidingen) die zijn uitgevoerd door een persoon die geen vertegenwoordiger van Xiaomi is; ofi) het niet opvolgen van instructies met betrekking tot het gebruik van het Product.Omdat de garantie vervallen is, rekent de hersteldienst een kost aan om het toestel ongerepareerd terug te krijgen. Dit omvathet opmaken van een bestek +transportkosten. In dit geval was dit €79,55 per step.Wat betreft de beschadiging en de ontbrekende onderdelen: we hebben de toestellen bij terugkomst uitgetest en nagezien en hebben van onze kant geen beschadigingen vastgesteld. Daarnaasthebbenwede klantomaanvullendeinfo gevraagdmaar hij heeft ons laten weten dat we geen verdere stappen hoefden te nemen.Omwillen van de hierboven aangehaalde zaken hebben wij dit dossier afgesloten.Met vriendelijke groeten,Mediamarkt Brugge Nog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:004815:23545---]