Terug

Oplichting Vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: VINTED

26/08/2023

Beste Ik meldde mij voor het eerst aan op de app vinted Om artikelen te verkopen.Nadat in enkele stuks online zette kreeg ik al snel reactie. Daarbij stuurde 1 van de kopers een screenshot van haar bestelling met de vraag of ik dat via mail kom bevestigen. Als ik in de mail op bevestigen klikte kwam ik op een chat van vinted terecht waarbij er gesteld werd dat ze een nieuw betalingssysteem hadden en dat ik dat diende te bevestigen door mijn visa in de kaartlezer te steken. Vlak daarna had ik door dat dit niet klopte en ik heb meteen mijn kaart laten blokkeren, er blijkt echter toch geld gestolen van mijn rekening. Ik kreeg pas vandaag (een dag te laat) een bericht van vinted waarin wordt gewaarschuwd dat ze nooit de verkoop regelen via mail en enkel in de app. Had ik dat bericht eerder gekregen was ik gisteren een stuk waakzamer geweest om het bericht over het nieuwe systeem niet te geloven. Met vriendelijke groetenMarthe

Berichten (15)

VINTED

Naar: M. P.

26/08/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

26/08/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

28/08/2023

Hello, Thanks for your message and I'm sorry for the inconvenience. 😞Could you please give us more information about this issue (screenshot of what item or member you have in mind) then we will be able to get a better overview of this situation. Also, please tell me your username as well.Please reply to us within 24 hours so that we can assist you further in resolving this issue. If we do not receive a response within the given time, we will have to close this inquiry. 🌸Talk soon,Guste Team Vinted

VINTED

Naar: M. P.

28/08/2023

Hello, Thanks for your message and I'm sorry for the inconvenience. 😞Could you please give us more information about this issue (screenshot of what item or member you have in mind) then we will be able to get a better overview of this situation. Also, please tell me your username as well.Please reply to us within 24 hours so that we can assist you further in resolving this issue. If we do not receive a response within the given time, we will have to close this inquiry. 🌸Talk soon,Guste Team Vinted

M. P.

Naar: VINTED

28/08/2023

Beste Ik voegde reeds foto's toe bij de melding van de klacht, welke informatie dien ik nog te bezorgen? Met vriendelijke groetMarthe

VINTED

Naar: M. P.

28/08/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

M. P.

Naar: VINTED

28/08/2023

Beste Ik voegde reeds foto's toe bij de melding van de klacht, welke informatie dien ik nog te bezorgen? Met vriendelijke groetMarthe

VINTED

Naar: M. P.

28/08/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

29/08/2023

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerelyHelmi ll Team Vinted

VINTED

Naar: M. P.

29/08/2023

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerelyHelmi ll Team Vinted

VINTED

Naar: M. P.

30/08/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Julia Team Vinted

VINTED

Naar: M. P.

30/08/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Julia Team Vinted

M. P.

Naar: VINTED

17/09/2023

Beste Ik wacht nog steeds op een klantvriendelijke reactieGroeten

VINTED

Naar: M. P.

17/09/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

17/09/2023

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Ghailen Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform