Terug

Oplichting Vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: VINTED

04/09/2020

BesteIk heb via vinted een artikel verkocht. Ik heb de verzendkosten eerst moeten voorschieten omdat dit via bpost verzonden moest worden. Ik heb het pakket tip tip in orde binnengebracht in de post. Nu zegt de koper dat het pakket beschadigd aangekomen is. Dit kan gebeuren maar dit is niet mijn fout. Ik betwijfel trouwens dat de post ten eerste een beschadigd pakket gaat aannemen om te versturen en ten tweede een pakket beschadigd gaat bezorgen aan de koper. de koper heeft een claim ingediend bij vinted en hij heeft zijn geld teruggekregen. Ik krijg mijn geld niet terug omdat ik het zogezegd niet goed heb verpakt. Het miniatuurtje zat in een doos , verpakt in bubbelfolie en dan nog eens in een bubbelenvelop. De foto’s van het aangekomen pakket is eerder dat iemand met een hamer dit miniatuur kapot heeft geklopt het kan niet dat dit zo beschadigd geraakt door transport ! Vinted doet niet eens de moeite om te luisteren naar mijnVerhaal. Ik heb ook foto’s van mijn verpakking ! Ik heb super veel positieve reacties , die worden niet bezien de koper heeft geen enkele revieuw en deze wordt vergoed ! Vinted zijn oplichters op dat vlak !

Berichten (5)

VINTED

Naar: J. L.

04/09/2020

Hi, Julie,I'd be happy to help you out with this! Could you please reply to this message thread with your and the other Vintie's username?Best wishes, Urte

J. L.

Naar: VINTED

04/09/2020

Mijn naam is djoeliieee op vinted. De koper betreft todlv. Ik heb contact gehad via vinted maar die zeiden dat ik in fout ben dus de koper kreeg zijn geld terug maar ik niet !

VINTED

Naar: J. L.

04/09/2020

Bonjour, Merci pour votre message.Afin de vous aider à résoudre ce problème rapidement, il me faudrait quelques informations supplémentaires.Pourriez-vous m'envoyer une capture d'écran de l'erreur qui s'affiche ?À très vite !Yosra Vinted.fr

J. L.

Naar: VINTED

04/09/2020

Er is geen “fout” de fout is dat jullie niet eerlijk zijn en niet objectief! Jullie hebben de koper terugbetaald en ik ben en mijn product en mijn geld kwijt + nog eens de verzendkosten die ik heb moeten voorschieten ! Ik kan e niets aan doen dat het tijdens het transport kapot gegaan is! Jullie doen niet eens de moeite om mijn revieuws te bekijken! Iedereen is vol lof over mijn verpakking! Ik heb evenveel recht omTerugbetaald te worden als de koper !

VINTED

Naar: J. L.

08/09/2020

Hi, Julie,Hope your day is going well.After review, we concluded that the item reached the buyer damaged because it could have been packed safer. Therefore, you can contact BPost to receive compensation for the shipping costs.I assure you that we did everything we could to solve this issue, and we suggest you to file a claim with BPost.Let me know if you have any further questions.Kind regards,Dominykas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform