Terug

Oplichting via Vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: VINTED

07/08/2023

Beste, Ik wilde voor de eerste keer via Vinted een kledingstuk verkopen. Er kwam dadelijk een bod van een koper. Omdat dit mijn eerste verkoop was, moest ik mijn emailadres doorgeven.De communicatie verliep vervolgens via de chat van de helpdesk van Vinted. Het leek allemaal 'officieel'. Ik moest ook éénmalig mijn kredietkaartnummer koppelen aan de account met de kaartlezer (weer omdat dit mijn eerste verkoop was).Vervolgens hebben ze 2500 euro via de kredietkaart afgehaald.Vinted, card - stop en Visa zijn op de hoogte. Wij weten pas over 10 dagen of we ons geld kwijt zijn.

Berichten (4)

VINTED

Naar: A. S.

07/08/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. S.

07/08/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. S.

07/08/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Nelia Team Vinted

VINTED

Naar: A. S.

07/08/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Nelia Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform