Terug

oplichting vakantieveilingen/verrassingstickets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: VakantieVeilingen

12/02/2023

Beste,Wij boekten laatst een vakantie via jullie. (daarna verrassingstickets) Jullie beloven 3 dagen vakantie! Echter op dag 1 komen we op 22u30 aan in de luchthaven. Met het openbaar vervoer doen we er anderhalf uur over om aan het hotel te komen. Dit is dan Dag 1... we komen met een beetje pech pas op dag 2 toe! Een dag telt 24 uur. Echter van onze eerste 24 uur hebben we er, buiten onze vlucht van 2 uur en dan nog eens onze lange tocht naar het hotel!! niets aan! Op dag 3 moeten we om 15u30 terug op de luchthaven zijn. Wat wil zeggen dat we opnieuw om 14u moeten vertrekken richting luchthaven... Alles bij elkaar hebben we dus een erg korte reis voor 3 dagen vakantie die ons beloofd werd!!! Zeker aangezien het hotel dan nog eens op zo een verre afstand van de luchthaven ligt! Bij het melden aan de klantendienst krijgen we telkens hetzelfde antwoord. Wij voldoen aan onze 'voorwaarden'. Er staat 3 dagen. 3 dagen aan 24 u is 72uur. Echter hebben we slechts 38 uur waar we echt iets kunnen doen. (waarvan uiteraard opnieuw de helft slapen.) Jullie spreken niet over volle dagen. Maar dit hoeft ook niet. Een dag is een dag. Volgens de woordenboek een tijdsinterval van 24uur! Dus graag verdere feedback zodat jullie onze reis toch nog wat aangenamer kunnen maken. Want op deze manier hebben wij hier niets aan en kan ik me niet inbeelden dat jullie tevreden zijn met wat jullie op deze manier aanbieden aan de klant!

Berichten (1)

VakantieVeilingen

Naar: I. S.

12/02/2023

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2368288. Op dit moment is het erg druk bij ons op de klantenservice. We doen ons best om jouw vraag binnen 3 dagen te beantwoorden.   Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform