beste,Ik wil graag klacht indienen tegen Orange wegens: Op 9 juli 2021 ben ik klant geworden bij Orange via Karel Noe (tussenpersoon) die bij Orange werkt. Hij heeft heel ons abonnement geregeld wij moesten hier niets voor doen. En wij hebben dit abonnement stopgezet op 19 juli 2021 omdat de beloftes van Karel Noe niet reeel waren wij hebben dan ook alles terug gestuurd inc. De wifiboosters, onder andere ons abonnement waarin we drie tv aansluitingen vroegen was niet waar gemaakt 1 tv was aangesloten we moesten werken met een croomcast. Wanneer we in cadzand (nl) waren hadden we geen van de 3 verbinding met het netwerk we hadden geen terugkijk tv zoals beloofd we moesten voor sommige posten een app downloaden enzovoort. Wanneer we Karel Noe onze problemen uitlegden beloofde deze steeds te komen maar was nooit op zijn afspraak aanwezig dus hebben we ineens korte metten gemaakt en terug naar Proximus gegaan. Na afsluit kregen we een rekening van 306,47€ toen ik Karel Noe ermee confronteerden beloofde hij dit op te lossen en moest ik gewoon afwachten tot er een slotfactuur kwam. Na enige tijd kregen we een deurwaarder van Orange toen ik Karel Noe hiermee confronteerde zei hij niets te kunnen doen. Toen hebben we gebeld naar Orange deze stuurde ons naar de deurwaarder want konden er niets aan doen na contact te hebben gehad met de deurwaarder stuurde deze ons naar Orange dus wanneer we naar een Orange shop zijn gegaan zei deze ons niet te kunnen helpen maar dat we contact moesten opnemen met de deurwaarder of Orange. Na nogmaals telefonisch contact op genomen te hebben met Orange heeft deze dit voor mij uitgezogd blijkt dat Karel Noe ons opgelicht heeft met een abonnement waarin we 3 wifibooster van samen 139,95€ heeft aangesmeerd we wisten niet dat dit gekocht moest worden tot de dag dat we met Orange hebben gebeld want wij hebben zelf een WiFibooster in het verleden aangekocht die ons genoeg geld heeft gekost. Met de wifiboosters eraf (die we hebben teruggestuurd) zou onze factuur nog 154€ bedragen voor 10 dagen. Ook mijn zoon is in die zelfde periode klant geworden via Karel Noe die ook voor hem alles geregeld heeft heeft exact hetzelfde probleem. op 2 juli 2021 klant geworden en alles opgezegd op 26 juli 2021. Ook hij heeft alles opgestuurd. Hij heeft een rekening betaald van 51,20€ moest ook wachten op zijn slotfactuur en nu een deurwaarder gekregen van 249,19€ ook hier hetzelfde probleem zogezegd 2 wifiboosters aangekocht voor 100€. Hoe kan dit opgelost worden?Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,Kim Kim klantennummer 1.7659471Dylan Klantennummer 1.7656184