Terug

Oplichting Orange

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Orange Insurance

14/12/2021

beste,Ik wil graag klacht indienen tegen Orange wegens: Op 9 juli 2021 ben ik klant geworden bij Orange via Karel Noe (tussenpersoon) die bij Orange werkt. Hij heeft heel ons abonnement geregeld wij moesten hier niets voor doen. En wij hebben dit abonnement stopgezet op 19 juli 2021 omdat de beloftes van Karel Noe niet reeel waren wij hebben dan ook alles terug gestuurd inc. De wifiboosters, onder andere ons abonnement waarin we drie tv aansluitingen vroegen was niet waar gemaakt 1 tv was aangesloten we moesten werken met een croomcast. Wanneer we in cadzand (nl) waren hadden we geen van de 3 verbinding met het netwerk we hadden geen terugkijk tv zoals beloofd we moesten voor sommige posten een app downloaden enzovoort. Wanneer we Karel Noe onze problemen uitlegden beloofde deze steeds te komen maar was nooit op zijn afspraak aanwezig dus hebben we ineens korte metten gemaakt en terug naar Proximus gegaan. Na afsluit kregen we een rekening van 306,47€ toen ik Karel Noe ermee confronteerden beloofde hij dit op te lossen en moest ik gewoon afwachten tot er een slotfactuur kwam. Na enige tijd kregen we een deurwaarder van Orange toen ik Karel Noe hiermee confronteerde zei hij niets te kunnen doen. Toen hebben we gebeld naar Orange deze stuurde ons naar de deurwaarder want konden er niets aan doen na contact te hebben gehad met de deurwaarder stuurde deze ons naar Orange dus wanneer we naar een Orange shop zijn gegaan zei deze ons niet te kunnen helpen maar dat we contact moesten opnemen met de deurwaarder of Orange. Na nogmaals telefonisch contact op genomen te hebben met Orange heeft deze dit voor mij uitgezogd blijkt dat Karel Noe ons opgelicht heeft met een abonnement waarin we 3 wifibooster van samen 139,95€ heeft aangesmeerd we wisten niet dat dit gekocht moest worden tot de dag dat we met Orange hebben gebeld want wij hebben zelf een WiFibooster in het verleden aangekocht die ons genoeg geld heeft gekost. Met de wifiboosters eraf (die we hebben teruggestuurd) zou onze factuur nog 154€ bedragen voor 10 dagen. Ook mijn zoon is in die zelfde periode klant geworden via Karel Noe die ook voor hem alles geregeld heeft heeft exact hetzelfde probleem. op 2 juli 2021 klant geworden en alles opgezegd op 26 juli 2021. Ook hij heeft alles opgestuurd. Hij heeft een rekening betaald van 51,20€ moest ook wachten op zijn slotfactuur en nu een deurwaarder gekregen van 249,19€ ook hier hetzelfde probleem zogezegd 2 wifiboosters aangekocht voor 100€. Hoe kan dit opgelost worden?Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,Kim Kim klantennummer 1.7659471Dylan Klantennummer 1.7656184

Berichten (1)

Orange Insurance

Naar: A. C.

14/12/2021

Geachte heer,Geachte mevrouw,Ik verwijs naar het in rand vermelde dossier.Bij bestudering van de elementen in dit dossier concludeer ik dat uw klacht betrekking heeft op de dienstverlening van Orange en dus niet een verzekeringsproduct dat door SPB Benelux wordt beheerd.Hiervoor verwijs ik u dan ook door naar de klantendienst van Orange, aangezien wij in dit geval niets voor u kunnen betekenen.Ik hoop u hiermee alsnog van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Cordialement,Lien WoutersLegal AdvisorSPB Benelux BV - SPB Services BVRoderveldlaan 3 - 2600 Berchemwww.spb.beFSMA 102042A


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform