Naar aanleiding van een voorgaande bestelling bij de beschreven onderneming kregen wij de mededeling dat wij als uitgelote klant konden deelnemen aan een aktie met een prijs ter waarde van 600 euro.Normaal gaan wij hier NOOIT op in maar omdat dit in België en Nederland een gerenomeerd teleshopbedrijf is, wou ik toch eens deelnemen.Na inlog kreeg ik de mogelijkheid om te kiezen uit vier 'voorkeur' geschenken nl. een TV, een koffietoestel, een koelkast en een digitaal fototoestel. Na de keuze (in mijn geval) voor de TV kregen wij de melding dat het geschenk werd toegevoegd aan ons winkelmandje en zou meegestuurd worden als wij een nieuwe bestelling plaatsten ter waarde van 49,95 euro. In het winkelmandje stond daadwerkelijk een geschenk ter waarde van 640 euro omschreven als 'deluxebox Gifts'. Zonder verdere gedetailleerde vermelding van inhoud.Zoals voorgeschreven plaatsten wij een bestelling van 49,95 euro en na ontvangst enkele dagen later stelden wij vast dat bij de bestelling enkel een waardebon 'deluxebox Gifts' zat.Op geen enkel ogenblik werd tijdens de afhandelprocedure gewag gemaakt dat het gekozen geschenk niet overeenstemt met het te leveren geschenk.Ik heb toen reeds contact genomen met de klantendienst om dit aan te kaarten maar zij wensen hierop verder niet in te gaan. Volgens hun is dit een normale gang van zaken.Van alle stappen in het systeem beschik ik nog over screenshots om hun vorm van oplichting aan te tonen.