Terug

Oplichting met een gratis offerte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Aqua Service

17/05/2017

Ik heb vorig jaar 03/03/2016 een gratis offerte laten maken door Aqua Service en heb toen vermoedelijk een papier afgetekend. De verkoper had gezegd dat ik een jaar den tijd had om van de offerte te kunnen genieten. Een aantal weken erna kreeg ik al telefoon om een afspraak in te plannen. Ik heb toen gezegd dat ik nog niets beslist had. Een aantal maanden later hebben ze nog eens gebeld om terug een afspraak te maken waarbij ik dan duidelijk heb vermeld dat ik verlopig wegens andere kosten toch even de waterverzachter niet wil laten installeren. Ook dan heeft niemand iets gezegd dat ik eigenlijk een aannemingsovereenkomst getekend had. Zelf heb ik de papieren niet meer omdat ik toch niet direct van plan was om 1 te laten installeren. Nu krijg ik meer dan een jaar later deze mail binnen: Geachte Heer, Betreft : uw aannemingsovereenkomst n°48 van 03/03/2016 O/ref. : KL074476 Op 03/03/2016 hebt u een aannemingsovereenkomst ondertekend voor het bekomen van zacht water. De voorwaarden waren één jaar geldig en u zou ons zelf opbellen om een afspraak te maken voor de uitvoering van de werken. Aansluitend op ons laatste telefonisch onderhoud en na intern overleg, melden wij u hierbij dat wij u, op uw verzoek, nog een extra uitstel toestaan voor de uitvoering van de werken en dit tot ten laatste eind september 2017. Gelieve ons dit schriftelijk te bevestigen via post of mail (carine@aqua-service.be), en dit,binnen de 14 dagen. Indien u niet reageert wordt uw dossier zonder verdere verwittiging doorgestuurd naar onze juridische dienst met wie u dan verder kunt afspreken voor de datum van de uitvoering, na volledige betaling van de factuur en extra kosten. Dit alles is te betalen aan onze advocaat (Meester Patrick Duyck, Dehaernestraat 27 te 8900 Ieper (057/20.70.40)alvorens de uitvoering van de werken. Wij staan steeds ter uwe beschikking voor verdere inlichtingen. Met de meeste hoogachting,Carine De PratereIk heb hier toen voor gebeld, maar ons Carine die ge aan de lijn krijgt is nogal kort van stof en daar kom ik dus geen stap verder mee.Ik had uit schrik voor een advocaat dan mij toegezegd om te laten installeren ergens in september, maar heeft zogezegd mijn bevestigingsmail niet ontvangen. Ze heeft gevraag om de mail nog eens terug te sturen en heb duidelijk gevraagd om te bevestigen dat ze deze heeft aangekregen, maar tot op heden nog geen antwoord. Ik heb op het internet een over Aqua Service opgezocht en hebben zelfs in de klant (GVA) gestaan wegens oplichterij. Verlopig is er dus nog niets geinstalleerd en vermoed ik ook niet dat ze al een jaar de waterverzachter hebben opzij staan!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform