Dinsdag 22/10 via de website van Iberia.com hebt ik een overschrijving gedaan dat via Klarna(sofort) gedaan via instant overschrijving voor de boeking van een reis met iberia. De overschrijving is direct gegaan dus 1300.89 Eur zijn van mijn rekening betaald maar ik ontving geen bevestiging van Iberia of klarna. Geld was direct overschrijven naar partner van Iberia automatisch via hun website platform en had geen reservatie of ticket ontvangen
Na verschillende gespreken met Iberia ze hebben me informeer dat het geld zou na 7 dagen terugstorten worden op mijn rekening. We zijn vandaag 06/11 en ik heb niets ontvangen. Via klarna customer service, heb ik de link gekregen van terugbetaling maar dit gaat niet door omdat ik geen referentienummer hebt.
Volgens de bank is alles in goed orde verlopen, volgens Iberia zo klarna zouden deze rembours doen maar ik krijg niets.
Maandag hoor ik van iberia dat ze gaan bekijken en ik moet nog 7 dagen wachten. Het is nu al 2 weken en ze willen een week meer!
Kunnen jullie dit traceren ?