Terug

oplichting met boeking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Iberia

06/11/2024

Dinsdag 22/10 via de website van Iberia.com hebt ik een overschrijving gedaan dat via Klarna(sofort) gedaan via instant overschrijving voor de boeking van een reis met iberia. De overschrijving is direct gegaan dus 1300.89 Eur zijn van mijn rekening betaald maar ik ontving geen bevestiging van Iberia of klarna. Geld was direct overschrijven naar partner van Iberia automatisch via hun website platform en had geen reservatie of ticket ontvangen Na verschillende gespreken met Iberia ze hebben me informeer dat het geld zou na 7 dagen terugstorten worden op mijn rekening. We zijn vandaag 06/11 en ik heb niets ontvangen. Via klarna customer service, heb ik de link gekregen van terugbetaling maar dit gaat niet door omdat ik geen referentienummer hebt. Volgens de bank is alles in goed orde verlopen, volgens Iberia zo klarna zouden deze rembours doen maar ik krijg niets. Maandag hoor ik van iberia dat ze gaan bekijken en ik moet nog 7 dagen wachten. Het is nu al 2 weken en ze willen een week meer! Kunnen jullie dit traceren ?

Berichten (1)

D. P.

Naar: Iberia

12/11/2024

Case 2024 1104-5368 6095 You aaked to waot another 7 days to resolve the rembours of my money and we are already 8 days and nothing has been resolved.

Bemiddeling door Testaankoop 12 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform