BesteSinds enkele maanden ben ik klant bij Total Energies. Ik had eind 2021 de overstap aangevraagd naar Lampiris, maar blijkbaar bestaat dit niet meer en is dit sindsdien Total Energies. Ik heb onmiddellijk mijn voorschotfactuur aangepast naar het minimus, aangeziek ik het niet breed heb, alleen woon en niet van plan was om iedere maand 100-en euros gratis te leen te geven. Helaas werd sindsdien het minumimbedrag niet maandelijks afgehouden maar WEKELIJKS!! Zodra ik dit opmerkte heb ik de domiciliering geblokkeerd met als gevolg dat ik kwade emails en sms ontvang. Net om wat ik hierboven vermeld heb wil en kan ik de waanzinnige bedragen die zij willen afhouden niet betalen.Contact met hen opnemen lukt helaas niet. Ik probeerde al via chat, mail of zelfs reactie op een sms. Nergens kreeg ik reactie op! Telefonisch is helaas niet gelukt.Ook wordt er apart geld afgehouden voor elektriciteit en aardgas. Dit staart mij wel een beetje omdat dit in het verleden altijd 1 factuur was (dus ook maar 1 domiciliering voor beide).En is mijn adres nog steeds verkeerd. Ondaks dat ik hen hier al herhaldelijke keren over proberen te contacteren heb. Mijn adres is: Kruiswegstraat 2 bus 11.Eerst gaven zij 11 bus 2 is. Dit heb ik kunnen aanpassen, maar nu staat er enkel nr 2 op mijn gegevens. Bus 11 is verdwenen! Wat wel vervelend is want huisnr 2 zijn de buren.Alvast bedanktEmma