Oplichting, geen service en domicilieringvervalsing Securitas alerr service
Aard van probleem:
AndereKlacht
P. M.
Naar: SECURITAS ALERT SERVICES
Totaal geen service en zeer veel technische problemen met het alarm. Opvolging zeer schandalig. Historiek van resemklachten beschikbaar. Verder dubbele afhoudingen van domicilieringen en het complete toppunt : aanvragen van nieuwe domicilieringen aan de bank zonder toestemming van de klant met nog meer kans op dubbele betalingen. Vaak ook laattijdige reacties bij alarm en nu het niet meer kunnen aanbieden van slimme contacten in deuren ….Sorry. Zijn echt bedriegers en andere mensen moeten gewaarschuwd worden.
Berichten (6)
SECURITAS ALERT SERVICES
Naar: P. M.
Klacht - Oplichting, geen service en domicilieringvervalsing Securitas alerr service - (CPTBE01969724-42)Geachte heer Pascal Mattheus,We hebben uw klacht via Test Aankoop ontvangen en betreuren ten zeerste dat u ontevreden bent over onze service. We begrijpen dat u technische problemen heeft ervaren met het alarm, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.Wat betreft de domiciliëringen hebben we contact opgenomen met onze facturatiedienst, en zij hebben bevestigd dat ze de situatie met u hebben besproken en de nodige uitleg hebben gegeven. Mocht er nog steeds onduidelijkheid zijn, staan we natuurlijk open voor verdere communicatie om ervoor te zorgen dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.Wat betreft de technische problemen met de Slimline componenten, begrijpen we dat er op disndag 13/02/2024 een voorstel is gedaan om zichtbare componenten op te sturen. Het spijt ons te horen dat u dit voorstel niet wenst te aanvaarden. We willen u echter laten weten dat de onzichtbare Slimline componenten uit ons gamma zullen gaan omwille van de snelle batterij problemen, en we zullen deze alleen nog leveren tot de uitputting van onze voorraad. Zodra deze voorraad is uitgeput, zullen de onzichtbare Slimline componenten niet langer beschikbaar zijn. In dat geval zal overschakelen naar zichtbare componenten noodzakelijk zijn.Mijn collega heeft bevestigd dat hij ons magazijn heeft verzocht om u een nieuwe Slimline component te sturen. We hopen dat dit uw problemen zal oplossen en de werking van het alarmsysteem zal verbeteren.Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons bedrijf positief wordt afgesloten. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,Wesley Van De Wiele Service DeskSecuritas Alert ServicesSint-Lendriksborre 3 Font Saint-LandryNeder-Over-Heembeek - BelgiumTel +32 (0)2 752 39 33 - Fax +32 (0)2 751 90 22E-mail: Control.room@securitas.bewww.securitas.beBewakingsonderneming - Vergunning FOD BiZa 16.1068.01 Autorisation SPF intérieur - Entreprise de gardiennageBeveiligingsonderneming - Vergunning FOD BiZa 20.0958.69 Autorisation SPF intérieur - Entreprise de sécurité a, a[href] color: b60a73 div[class~="INS"] ,[class~="INS"] border-collapse: collapsemso--lspace: 0ptmso--rspace: 0ptbackground-color: f9f8f7div[class~="INS"] ,font-family: Arial, Verdana, Sans-Seriffont-size: 14pxline-height: 18pxcolor: 303030font-weight: normaltext-align: left ,,,p,a,li,blockquote -webkit-text-size-adjust: none !important min-a color: b60a73 height: auto !importantmax-[class~=helpBanner] padding: 0 10px !important[class~=main] border-bottom: none !important[class~=w10],[class~=w10] width: 10px !important[class~=w15],[class~=w15] width: 15px !important[class~=w20],[class~=w20] width: 20px !important[class~=w30],[class~=w30] width: 30px !important[class~=h5] height: 5px !important[class~=h10] height: 10px !important[class~=h15] height: 15px !important[class~=h20] height: 20px !important[class~=logo] width: 110px !importantheight: auto !important[class~=logo2] width: 100px !importantheight: auto !important[class~=hide],tr[class~=hide],[class~=hide],[class~=hide] display: none !importantheight: 0 !importantline-height: 0 !importantvisibility: hidden !importantwidth: 0 !important[class~=f8],a[class~=f8] font-size: 8px !importantline-height: 8px !important font-size: 12px !importantline-height: 16px !important[class~=f14] font-size: 14px !importantline-height: 18px !important[class~=f16] font-size: 16px !importantline-height: 20px !important[class~=f18] font-size: 18px !importantline-height: 22px !important[class~=via] float: left !importantwidth: auto !importanttext-align: right !important[class~=about] float: right !importantwidth: auto !importanttext-align: right !important[class~=title] font-size: 24px !importantline-height: 28px !importanta[class~=button] font-size: 12px !importantline-height: 16px !importantpadding: 15px 0 !important text-align: center !important[class~=needHelpCell] display: inline !importantfont-size: 14px !importantline-height: 18px !important text-align: center !importanta[class~=needHelpButton] border-radius: 5pxbackground-color: fa5528background-repeat: repeat-xbackground-image: -moz-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: -ms-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from( fa5528), to( fa5528))background-image: -webkit-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: -o-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: linear-gradient(to bottom, fa5528, fa5528)padding: 5px 10px !importantborder-bottom: 2px solid bfbfbdcolor: fff !importantfont-size: 14px !importantline-height: 14px !importantmargin: 0 0 0 10px !importanttext-transform: uppercase !importanttext-align:center[class~=dl-spacer] height: 10px !importantwidth: 1px !important[class~=dl-spacer] height: 10px !important[class~=term] text-align: left !importantfont-size: 12px !importantline-height: 12px !important font-size: 12px !importantline-height: 16px !important[class~=paperclip],[class~=paperclip] width: 12px !importantheight: 12px !important[class~=bigcheck],[class~=bigcheck] width: 20px !importantheight: 20px !importantpadding-right: 5px !important[class~=iconLink] width: auto !importantdisplay: inline-block !important[class~=iconLeft] margin-right: 5px !important[class~=iconRight] margin-left: 5px !important [class~=only-desk] display: none !important--- Original Message ---
SECURITAS ALERT SERVICES
Naar: P. M.
Beste,Bedankt voor uw antwoord.Dit is echter een standaard antwoord en u wijkt totaal af van de facts en figures van mijn klacht laat staan dat u mijn dossier bij u al eens hebt nagekeken ?De klachten die ik heb zijn enorme aantallen en dateren al van jaren zonder een verbetering in de situatie.De laatste 2 klachten die ik aanhaalde en waar je nog geen passende oplossing voor hebt zijn 1. Op een onwettelijke manier met een ander mandaat domicilieringen aanmaken op mijn bankrekeningnummer nadat ik jullie moest melden van dubbele betalingen !!!!!!2. Het niet kunnen nakomen van de afspraken van slimdetectoren in de deuren en het is juist voor die reden dat we voor jullie gekozen hebben ?We werden via een samenwerking die jullie hadden met de werkgever van mijn vrouw aan jullie gebonden en hadden een enorm vertrouwen in dit en de toenmalige verkoper.Ik wil een passende en constructieve reactie en oplossing van deze 2 problemen en een totale analyse van gans mijn dossier van de voorbije jaren en een reactie hierop van jullie kant die al geleden schade door het steeds niet werken van het alarm waar ik steeds voor betaalde en nog steeds betaal.Genoeg is genoeg geweest. Jullie service naar ons is beneden alle peil.Mijn excuses en prettige dag,Mattheus PascalNational Kam Brown-Forman Belux+32 (0)496800966Op 14 feb 2024 om 11:15 heeft Complaints complaints@securitas.be het volgende geschreven: Geachte heer Pascal Mattheus,We hebben uw klacht via Test Aankoop ontvangen en betreuren ten zeerste dat u ontevreden bent over onze service. We begrijpen dat u technische problemen heeft ervaren met het alarm, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.Wat betreft de domicilieringen hebben we contact opgenomen met onze facturatiedienst, en zij hebben bevestigd dat ze de situatie met u hebben besproken en de nodige uitleg hebben gegeven. Mocht er nog steeds onduidelijkheid zijn, staan we natuurlijk open voor verdere communicatie om ervoor te zorgen dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.Wat betreft de technische problemen met de Slimline componenten, begrijpen we dat er op disndag 13/02/2024 een voorstel is gedaan om zichtbare componenten op te sturen. Het spijt ons te horen dat u dit voorstel niet wenst te aanvaarden. We willen u echter laten weten dat de onzichtbare Slimline componenten uit ons gamma zullen gaan omwille van de snelle batterij problemen, en we zullen deze alleen nog leveren tot de uitputting van onze voorraad. Zodra deze voorraad is uitgeput, zullen de onzichtbare Slimline componenten niet langer beschikbaar zijn. In dat geval zal overschakelen naar zichtbare componenten noodzakelijk zijn.Mijn collega heeft bevestigd dat hij ons magazijn heeft verzocht om u een nieuwe Slimline component te sturen. We hopen dat dit uw problemen zal oplossen en de werking van het alarmsysteem zal verbeteren.Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons bedrijf positief wordt afgesloten. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,Wesley Van De Wiele Service Desk
SECURITAS ALERT SERVICES
Naar: P. M.
Geachte heer Pascal Mattheus,Hartelijk dank voor uw gedetailleerde bericht en het delen van uw bezorgdheden. We begrijpen ten volle dat u ontevreden bent over uw ervaring met onze dienstverlening, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden.Na een grondig onderzoek van uw dossier willen we graag enkele punten verduidelijken 1. Domiciliëring We erkennen de technische problemen met de domiciliëring en begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Zoals aangegeven in de e-mails die zijn verzonden op 22 januari 2024, bevestigen we dat we deze kwestie hebben aangepakt en dat de domiciliering bij ons is geannuleerd. We waarderen uw medewerking bij het manueel betalen van de facturen.2. Technische problemen met batterijen en Slimline componenten We erkennen dat er aanzienlijke problemen zijn geweest met batterijen en Slimline componenten, waarvoor we onze excuses aanbieden. Om u te ondersteunen, hebben we regelmatig gratis nieuwe Slimline componenten verzonden en u de keuze gegeven tussen een betalende interventie door een technieker of zelfvervanging van het component.Het besluit om de Slimline componenten niet langer aan te bieden, is door het management genomen met het oog op het verbeteren van de algehele servicekwaliteit. Tot het einde van onze voorraad leveren we deze nog, maar we raden aan over te schakelen naar zichtbare componenten. Graag verduidelijken we u dat op deze beslissingniet zal worden teruggekomen.Als compensatie voor de aanhoudende problemen, hebben we u in het verleden reeds 3 maanden gratis abonnement aangeboden, waarbij u in april 2023, mei 2023 en november 2023 een maand gratis ontving.In de bijlage vindt u het mailverkeer met betrekking tot het probleem met de domiciliëring.Nogmaals bedankt voor uw begrip en geduld. Wij beschouwen deze case als afgesloten vanuit onze zijde. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan wij tot uw beschikking.Met vriendelijke groeten,Wesley Van De Wiele Service DeskSecuritas Alert ServicesSint-Lendriksborre 3 Font Saint-LandryNeder-Over-Heembeek - BelgiumTel +32 (0)2 752 39 33 - Fax +32 (0)2 751 90 22E-mail: Control.room@securitas.bewww.securitas.beBewakingsonderneming - Vergunning FOD BiZa 16.1068.01 Autorisation SPF intérieur - Entreprise de gardiennageBeveiligingsonderneming - Vergunning FOD BiZa 20.0958.69 Autorisation SPF intérieur - Entreprise de sécurité --- Original Message --- image_21.pngimage_21.png
SECURITAS ALERT SERVICES
Naar: P. M.
Nogmaals bedankt voor uw antwoord maar dit verandert niets.Ik kan niet anders dan nogmaals vrede nemen met jullie woorden en blijf het nog steeds straf vinden dat u nooit meer praat over het onterecht en onwettig weer aanvragen van een domiciliering aan mijn bank zonder getekend akkoord van mij.Dit is volkomen onwettig en is voor mij schriftvervalsing !!Ik laat dit niet zomaar passeren !Ik zal nogmaals een slimline ontvangen en deze terug opstarten.Is al de derde dan in 3 weken ???Ik denk dat u als commerciele geste en commerciele en constructieve reactie op al de zaken die jullie als service niet nakwamen volgens onze aankopen bij jullie mij gemakkellijk 6 maand gratis kunnen geven.Ook straf dat ik dit zelf moet afdwingen wat ik ten zeerste betreur.In september 2023 werd er trouwens ook al eens 2maal gedomicilieerd in dezelfde maand ...Voor mij dus zeker nog steeds niet afgesloten en graag een passende reactie op het aanvragen met een nieuw mandaat deze maand van domiciliering ( wie faf u dit recht te doen ??) en een schadevergoeding van 6 maand.Prettige dag,Mattheus PascalNational Kam Brown-Forman Belux+32 (0)496800966Op 14 feb 2024 om 15:38 heeft Complaints complaints@securitas.be het volgende geschreven: Geachte heer Pascal Mattheus,Hartelijk dank voor uw gedetailleerde bericht en het delen van uw bezorgdheden. We begrijpen ten volle dat u ontevreden bent over uw ervaring met onze dienstverlening, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden.Na een grondig onderzoek van uw dossier willen we graag enkele punten verduidelijken 1. Domiciliering We erkennen de technische problemen met de domiciliering en begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Zoals aangegeven in de e-mails die zijn verzonden op 22 januari 2024, bevestigen we dat we deze kwestie hebben aangepakt en dat de domiciliering bij ons is geannuleerd. We waarderen uw medewerking bij het manueel betalen van de facturen.2. Technische problemen met batterijen en Slimline componenten We erkennen dat er aanzienlijke problemen zijn geweest met batterijen en Slimline componenten, waarvoor we onze excuses aanbieden. Om u te ondersteunen, hebben we regelmatig gratis nieuwe Slimline componenten verzonden en u de keuze gegeven tussen een betalende interventie door een technieker of zelfvervanging van het component.Het besluit om de Slimline componenten niet langer aan te bieden, is door het management genomen met het oog op het verbeteren van de algehele servicekwaliteit. Tot het einde van onze voorraad leveren we deze nog, maar we raden aan over te schakelen naar zichtbare componenten. Graag verduidelijken we u dat op deze beslissingniet zal worden teruggekomen.Als compensatie voor de aanhoudende problemen, hebben we u in het verleden reeds 3 maanden gratis abonnement aangeboden, waarbij u in april 2023, mei 2023 en november 2023 een maand gratis ontving.In de bijlage vindt u het mailverkeer met betrekking tot het probleem met de domiciliering.Nogmaals bedankt voor uw begrip en geduld. Wij beschouwen deze case als afgesloten vanuit onze zijde. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan wij tot uw beschikking.Met vriendelijke groeten,Wesley Van De Wiele Service Desk
SECURITAS ALERT SERVICES
Naar: P. M.
Beste,Wanneer krijg ik een antwoord aub ?Sinds gisteren opnieuw een ander slimcontact platte batterij ?Wordt er nu nog een nieuw slimcontact van mijn eerste panne opgestuurd ?Ik zal dan niet anders kunnen dan overteschakelen op de grote contacten.Kan ik deze zelf plaatsen ?Aub, kunnen we dit gans gedoe nu eens beleefd en correct aanpakken en me helpen als een trouwe klant.Prettige dag,Mattheus PascalNational Kam Brown-Forman Belux+32 (0)496800966Op 14 feb 2024 om 15:52 heeft Pascal Mattheus pascalmattheus@icloud.com het volgende geschreven: Nogmaals bedankt voor uw antwoord maar dit verandert niets.Ik kan niet anders dan nogmaals vrede nemen met jullie woorden en blijf het nog steeds straf vinden dat u nooit meer praat over het onterecht en onwettig weer aanvragen van een domiciliering aan mijn bank zonder getekend akkoord van mij.Dit is volkomen onwettig en is voor mij schriftvervalsing !!Ik laat dit niet zomaar passeren !Ik zal nogmaals een slimline ontvangen en deze terug opstarten.Is al de derde dan in 3 weken ???Ik denk dat u als commerciele geste en commerciele en constructieve reactie op al de zaken die jullie als service niet nakwamen volgens onze aankopen bij jullie mij gemakkellijk 6 maand gratis kunnen geven.Ook straf dat ik dit zelf moet afdwingen wat ik ten zeerste betreur.In september 2023 werd er trouwens ook al eens 2maal gedomicilieerd in dezelfde maand ...Voor mij dus zeker nog steeds niet afgesloten en graag een passende reactie op het aanvragen met een nieuw mandaat deze maand van domiciliering ( wie faf u dit recht te doen ??) en een schadevergoeding van 6 maand.Prettige dag,Mattheus PascalNational Kam Brown-Forman Belux+32 (0)496800966Op 14 feb 2024 om 15:38 heeft Complaints complaints@securitas.be het volgende geschreven: Geachte heer Pascal Mattheus,Hartelijk dank voor uw gedetailleerde bericht en het delen van uw bezorgdheden. We begrijpen ten volle dat u ontevreden bent over uw ervaring met onze dienstverlening, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden.Na een grondig onderzoek van uw dossier willen we graag enkele punten verduidelijken 1. Domiciliering We erkennen de technische problemen met de domiciliering en begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Zoals aangegeven in de e-mails die zijn verzonden op 22 januari 2024, bevestigen we dat we deze kwestie hebben aangepakt en dat de domiciliering bij ons is geannuleerd. We waarderen uw medewerking bij het manueel betalen van de facturen.2. Technische problemen met batterijen en Slimline componenten We erkennen dat er aanzienlijke problemen zijn geweest met batterijen en Slimline componenten, waarvoor we onze excuses aanbieden. Om u te ondersteunen, hebben we regelmatig gratis nieuwe Slimline componenten verzonden en u de keuze gegeven tussen een betalende interventie door een technieker of zelfvervanging van het component.Het besluit om de Slimline componenten niet langer aan te bieden, is door het management genomen met het oog op het verbeteren van de algehele servicekwaliteit. Tot het einde van onze voorraad leveren we deze nog, maar we raden aan over te schakelen naar zichtbare componenten. Graag verduidelijken we u dat op deze beslissingniet zal worden teruggekomen.Als compensatie voor de aanhoudende problemen, hebben we u in het verleden reeds 3 maanden gratis abonnement aangeboden, waarbij u in april 2023, mei 2023 en november 2023 een maand gratis ontving.In de bijlage vindt u het mailverkeer met betrekking tot het probleem met de domiciliering.Nogmaals bedankt voor uw begrip en geduld. Wij beschouwen deze case als afgesloten vanuit onze zijde. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan wij tot uw beschikking.Met vriendelijke groeten,Wesley Van De Wiele Service Desk
SECURITAS ALERT SERVICES
Naar: P. M.
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw schrijven van 16 februari 2024, waarin u problemen heeft aangekaart met betrekking tot uw slimline contacten en domiciliëringskwesties.Problemen slimline contacten:Wat betreft de aanhoudende problemen met de slimline contacten, willen wij u mededelen dat wij hebben besloten om deze op termijn niet meer aan te bieden, vanwege technische problemen die bij verschillende klanten zijn vastgesteld. Om u tegemoet te komen, zullen wij geen slimline contacten meer toesturen, maar uitsluitend de opbouwcontacten. Onze technicus heeft bevestigd dat u deze zonder problemen zelf kunt plaatsen. Ik heb reeds instructies gegeven om twee opbouw contacten naar uw adres te verzenden.Problemen met de domiciliëring:Wij hebben u eerder geïnformeerd over technische uiagingen in ons boekhoudsysteem, waardoor enkele betalingen niet correct werden aangeboden bij de banken. Wij hebben deze onregelmatigheden rechtgezet, en er zijn geen dubbele betalingen gedaan. Indien u van mening bent dat er toch dubbele betalingen hebben plaatsgevonden, verzoeken wij u vriendelijk om ons een bewijs van uw bank te verstrekken.- De afhoudingen van uw rekening in december, betreft de factuur van november en december 2023.- De afhoudingen van uw rekening in september, betreft de factuur van augustus en september 2023.- De afhgouding van begin augustus, betreft de factuur van de maand juli 2023.Ons Service Desk had uw domiciliëring stopgezet, maar bij de factuur van januari 2024 is deze per abuis weer geactiveerd met een nieuw mandaat. Wij kunnen helaas niet achterhalen waarom ons boekhoudsysteem dit heeft gedaan, maar wij verzekeren u dat dit issue is aangekaart bij onze IT-afdeling.Wij begrijpen dat deze situatie frustrerend voor u kan zijn, en wij willen u verzekeren dat wij ons uiterste best doen om deze kwesties op te lossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, staan wij tot uw beschikking om u verder te helpen.Met vriendelijke groeten,Wesley Van De Wiele Service DeskSecuritas Alert ServicesSint-Lendriksborre 3 Font Saint-LandryNeder-Over-Heembeek - BelgiumTel +32 (0)2 752 39 33 - Fax +32 (0)2 751 90 22E-mail: Control.room@securitas.bewww.securitas.beBewakingsonderneming - Vergunning FOD BiZa 16.1068.01 Autorisation SPF intérieur - Entreprise de gardiennageBeveiligingsonderneming - Vergunning FOD BiZa 20.0958.69 Autorisation SPF intérieur - Entreprise de sécurité --- Original Message --- image_21.pngimage_21.png
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten