Terug

Oplichting / Fraude via Bol.com

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: bol.com

08/12/2019

Beste,Ik bestelde op 4 december 2019 een iPhone XR via bol.com met als verkoper Viktor havaux E commerce. Ik betaalde via creditkaart. Op 6 december zou de gsm geleverd worden, wat niet gebeurde. Meer nog, op 6december ontving ik een e-mail van bol.com met als inhoud Dag Jens, je hebt onlangs één of meerdere artikelen bij partner 'Viktor havaux E commerce' besteld. Inmiddels is deze partner niet meer actief op ons platform en zal hij zijn bestellingen niet meer gaan leveren. Nazicht leert dat de verkoper pas in november is begonnen met verkopen. Het bedrag is wel van mijn creditkaart gegaan ende verkoper is niet te contacteren. Bol.com zegt niets te kunnen (willen?) doen aangezien het een externe verkoper is. Zij kunnen mijn bestelling ook niet annuleren want 'het is al verzonden', terwijl zij zelf in hun mailing zeggen dat het 'niet meer zal verzonden worden...Bovendien heb ik reeds accessoires gekocht voor de gsm, terwijl deze nu niet geleverd zal worden.Ik wens zo spoedig mogelijk mijn geld terug te zien en vergoed te worden.Mvg,Jens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform