Beste,Wij hebben het gevoel dat Luminus ons probeert op te lichten.Bij afsluiten van contract in janauri 2022 dat startte in februari 2022, was aan de telefoon gezegd dat het om een vast contract ging, 1 jaar later kregen we een afrekening van 3.800 Euro en de melding dat het variabel was, na herhaaldelijk contact waarbij ik hen er op wees dat er aan de telefoon duidelijk gezegd is, dat het een vast zou zijn. Hebben ze mij 3 weken geleden voorgesteld om het dan toch aan te passen naar een vast. Nu zou de afrekening +5000 euro zijn, dit is toch echt onmogelijk met de prijzen die in 2022 de hoogte in geschoten zijn en bij een vast contract we hier geen hinder van zouden kunnen hebben. Ik kreeg allemaal facturen met ook tegoeden in mijn mailbox, na telefonisch contact met hun klantendienst zouden ze allemaal geannuleerd zijn en enkel de +5000 euro blijft staan. Dit is echter ongeloofwaardig, ons lokken met de melding dat we minder zouden moeten betalen dan bij ENGIE, wat ook het geval was voor de maandelijkse voorafbetaling. Pure oplichting lijkt ons. Eerst aanpassingen doen, dan zien we bedragen in ons voordeel en zou er nog 1200 euro te betalen zijn, dan worden de tegoeden geannuleerd .