Ik deed een aanvraag tot overstap op 25 november 2022 naar Total energies. Wegens aanvraag tot overstap op 25 november 2022 naar pixel Blue heb ik recht op gratis Ketelonderhoud! Dit is voor iedereen die tussen 25 en 27 november 2022 overstapt , duidelijk vermeld op de website van Total energies. Ik neem 6x contact op ivm de startdatum van mijn contract en info over gratis Ketelonderhoud waar ik recht op heb. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd, de klantendienst wist niets van gratis Ketelonderhoud en ze konden mij niet verder helpen. Er werd gezegd dat er niets in mijn contract vermeld was van gratis Ketelonderhoud! Uiteindelijk krijg ik een mail van Shana met een telefoonnummer dat ik moet bellen om gratis Ketelonderhoud in te plannen. De persoon die de telefoon opneemt zegt doodleuk dat ze me niet kan helpen en dat ze het foute telefoonnummer hebben doorgegeven. Dit is oplichting, onwetendheid van slecht opgeleid personeel dat totaal niets doet om de klant te helpen, integendeel. Ik heb testaankoop op de hoogte gebracht en ik stap naar de pers als Total energies niets van zich laat horen. Een grote schande om klanten te misleiden, niet te helpen. Het personeel wist niets van gratis Ketelonderhoud NAV Blue friday. Mvg,Van de Weyer Kurt Van de Weyer Kurt