Terug

Oplichting door My Collections

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. V.

Naar: My Collections bv

15/07/2024

beste, via telefoon werd mij een kennismakingspakket aangeboden die volledig gratis zou worden opgestuurd. echter krijg ik momenteel betalingsherinneringen en dien ik toch te betalen. Dit werd zo niet via telefoon aangeboden. Hier ga ik niet met akkoord en weiger dit ook te betalen. Ik voel me serieus opgelicht door deze firma en blijkbaar ben ik niet de enige. Als ik probeer te bellen neemt er niemand op. Ik wens dan ook onmiddelijke stopzetting van verdere zendingen en/of betalingen en wens geen retourkosten voor dit pakket.

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: K. V.

15/07/2024

Geachte mevrouw, mijnheerWij hebben uw abonnement stopgezet.U zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren de factuur en alles is in orde Wij blijven ter beschikking in de toekomst.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 15 juli 2024 11:31Aan: service@mycollections.comOnderwerp: Oplichting door My Collections‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform