Terug

oplichting door airhostess laura vlucht catania - charleroi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: RYANAIR

21/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20/4/2025 namen wij de vlucht van Catania naar Charleroi. Mijn man bestelde een koffie. Hij kreeg er twee krasbiljetten bij. Hij vroeg nee, ik wil enkel een koffie (3,75 EUR) . Laura zei hem dat het gratis was, een paascadeau en dat het in de prijs ingebrepen zat. toen wij haar vroegen ons te tonen hoeveel we betaalden, zei zij ons dat het systeem het niet mee kon tonen. Nu zien wij dat de krasbiljetten niet gratis waren en wij 9,50 betaalden voor die ene koffie! Dan nog is het heel raar, want de krasbiljetten kostten 2 EUR, dus zouden we aan 7,75 EUR komen. Dus ze lapte er nog een beetje bij. Ze pastte die tactiek niet alleen bij ons toe, maar ook bij andere mensen op het vliegtuig. Waarom worden wij zo behandeld? Ik wens niet alleen mijn geld terug uit principe, maar tevens een compensatie, EN wil ook vooral dat er stappen worden ondernomen tegen die persoon. Wij nemen gemiddeld drie keer per jaar h/t het vliegtuig met Ryanair. Wij zijn goede en trouwe klanten en zo worden wij dan behandeld? Dit is gewoon frauduleus en echt een gebrek van respect! Zo'n mensen zouden geen airhostess meer mogen zijn op jullie vliegtuig. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/4/2025 een reactie van Ryanair. Ik wens op de hoogte gehouden te worden gehouden van hoe die persoon in kwestie zal worden aangepakt. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Bemiddeling door Testaankoop 29 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform