Terug

oplichting bij Bol.com

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

C. V.

Naar: bol.com

14/11/2024

Vandaag (14/11/2024) heb ik net op tijd een oplichting kunnen verhinderen. mijn account bij bol.com gehackt , en oplichters hadden een bestelling gedaan van de Playstation 8 Pro, waarde €799, men had levering bij BPOST in Gent (Belgie) ingevuld (ik ben van Scherpenheuvel Belgie), zodat men deze daar kon afhalen. men had ook bij bol.com betaling achteraf aangevinkt, dus had ik de bestellings mail van bol.com niet op tijd gezien, dan was deze de dag erna reeds geleverd en kon ik de rekening van 799 betalen. Ik vraag aan Bol.com om bij mijn account "achteraf betalen" onmogelijk te maken en daar zei men doodleuk dat dit niet ging. Heel netjes, hoeveel mensen gaan er zo opgelicht worden bij hun?? Ik wil op deze manier niet opgelicht worden, de klantendienst van Bol vertelde mij dat ik dan de rekening had moeten betalen. Ik eis van bol.com dat "achteraf betalen" niet meer mogelijk is bij mijn account. Deze regel is recent toegevoegd, en ik heb daar niet om gevraagd

Berichten (1)

bol.com

Naar: C. V.

15/11/2024

Goedemorgen, Bedankt voor het doorgeven. Ik zal dit melden bij de juiste afdeling en vervolgens de klant informeren. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 14 november 2024 21:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: oplichting bij Bol.com ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 18 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform