Terug

OPLICHTING!! - GEEN UITBETALING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Celside Insurance

31/01/2023

Ik heb intussen meer dan een jaar geleden mijn verzekering (die 1 jaar heeft gelopen) opgezegd. Bij aanvang van de verzekering zou ik al €30 cashback ontvangen. Deze heb ik nooit gekregen.Dan bij de beëindiging van het contract zou ik nog eens €150 cashback ontvangen. OOK NIET GEKREGEN!Voor beide probeer ik al meer dan een jaar klachten neer te leggen, maar er komt geen gevolg aan. Veel blabla, maar nog steeds geen geld. Intussen zijn we meer dan een jaar verder en heb ik nog geen euro gezien. Ik heb reeds via testaankoop (3x!!!), via telefoon (1000x), via mail, .. contact proberen opnemen, maar ik word telkens professioneel genegeerd.Dit bedrijf probeert geld zo lang mogelijk bij te houden om er zelf geld mee te maken. IK RAAD IEDEREEN AF OM OOK MAAR IN DE BUURT VAN DIT BEDRIJF TE KOMEN! Nog nooit in mijn leven zo een schandalige wanpraktijken gezien.

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: S. G.

06/02/2023

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 31 janvier 2023 08:40À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - OPLICHTING!! - GEEN UITBETALING - (CPTBE01714962-02)

S. G.

Naar: Celside Insurance

06/02/2023

Dit zelfde bericht kreeg ik vorige keer ook. Heb nooit iemand aan de lijn gehad en men geld nog altijd niet ontvangen!!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform