Geachte, reeds enkele jaren doen we mee met groepsaankopen voor energie. Ons laatste contract loopt bij Enige. De groepsaankoop via iChoosr, bracht ons bij Lampiris, ik heb deze aanvaard. (dit was een zwaar jaar, mijn moeder, de vader van mijn dochters overleed en mijn echtgenoot werd ziek waardoor ik dit nu voor de eerde keer doe, daarbij heb ik een gezin met 3 kinderen, ben ik zelfstandige en heb ik veel werk) Tijdens mijn werk belde een persoon van Engie mij op en begon me te bestoken met angstscanrio's, dat ik contractbreuk doe, dus dat dit me geld gaat kosten en ik voor een veel duurder contract zou weggaan, ze begon me tarieven te vertellen, en dicteerde me wat ik moest schrijven en sturen naar Lampiris en naar hen omdat it nog te voorkomen, wat ik overrompeld en danig geschrokken deed) De dag erna belde de mevrouw van Lampiris en begon zij uit te leggen dat ik uit de groepsaankoop stap en ben ik geschrokken van de consequenties, waarna ik heb gezegd dat dit niet de bedoeling was, ik het ongedaan wou maken, ik heb naar Engie gebeld, vroeg uitleg, tarieven, deze man zei dat het niet kon dat die vorige mevrouw de groepsaankooptarieven had gegeven want dat ze die niet kennen en die niet in mijn dossier vermeld zijn. Ik voel me opgelicht, misleid, gemanipuleerd, en wens de gevolgen van deze manoeuvres van ENGIE onmiddellijk ongedaan te maken. mijn klantnummer is 2208429118. EAN-code elektriciteit 541448820037678034EAN-code gas 541448820037678041Ondanks mijn vele telefoons om dit recht te zetten krijg ik van Lampiris al 2 keer een bevestiging dat ik het lampiriscontract groene stroom EAN-code 541448820037678041 heb opgezegd. Het is mijn uitdrukkelijke wens om dit terug te activeren en uit dat door middel van misleiding en leugens terug verworven Engie contract onderuit te komen. Graag uw hulp. Met vriendelijke groeten, Chris Ekelmans Antwerpen