Terug

oplichterspraktijken, manipulatie via leugens om een contract via een groepsaankoop te stoppen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. E.

Naar: Engie

19/06/2021

Geachte, reeds enkele jaren doen we mee met groepsaankopen voor energie. Ons laatste contract loopt bij Enige. De groepsaankoop via iChoosr, bracht ons bij Lampiris, ik heb deze aanvaard. (dit was een zwaar jaar, mijn moeder, de vader van mijn dochters overleed en mijn echtgenoot werd ziek waardoor ik dit nu voor de eerde keer doe, daarbij heb ik een gezin met 3 kinderen, ben ik zelfstandige en heb ik veel werk) Tijdens mijn werk belde een persoon van Engie mij op en begon me te bestoken met angstscanrio's, dat ik contractbreuk doe, dus dat dit me geld gaat kosten en ik voor een veel duurder contract zou weggaan, ze begon me tarieven te vertellen, en dicteerde me wat ik moest schrijven en sturen naar Lampiris en naar hen omdat it nog te voorkomen, wat ik overrompeld en danig geschrokken deed) De dag erna belde de mevrouw van Lampiris en begon zij uit te leggen dat ik uit de groepsaankoop stap en ben ik geschrokken van de consequenties, waarna ik heb gezegd dat dit niet de bedoeling was, ik het ongedaan wou maken, ik heb naar Engie gebeld, vroeg uitleg, tarieven, deze man zei dat het niet kon dat die vorige mevrouw de groepsaankooptarieven had gegeven want dat ze die niet kennen en die niet in mijn dossier vermeld zijn. Ik voel me opgelicht, misleid, gemanipuleerd, en wens de gevolgen van deze manoeuvres van ENGIE onmiddellijk ongedaan te maken. mijn klantnummer is 2208429118. EAN-code elektriciteit 541448820037678034EAN-code gas 541448820037678041Ondanks mijn vele telefoons om dit recht te zetten krijg ik van Lampiris al 2 keer een bevestiging dat ik het lampiriscontract groene stroom EAN-code 541448820037678041 heb opgezegd. Het is mijn uitdrukkelijke wens om dit terug te activeren en uit dat door middel van misleiding en leugens terug verworven Engie contract onderuit te komen. Graag uw hulp. Met vriendelijke groeten, Chris Ekelmans Antwerpen

Berichten (2)

Engie

Naar: C. E.

21/06/2021

BesteTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 19 juni 2021.Dank u voor deze reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: C. E.

20/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform